Ja samoissa mennään edelleen, kai pitäisi olla iloinen ettei sentään nouse, mutta... motivaatio hukassa kun kaapit notkuu herkkuja ja ruuatkaan ei ole ollut viime aikoina ihan niitä terveellisimpiä kotiruokia. Mistä löytyis nyt kunnon motivaatio ryöppy, jotta jaksais urakalla liikkua ja syödä normaalisti?! Tuntuu että suu käy taas koko ajan... varsinkin jos pöydällä on joku avattu nannapussi tms. Ei sitä osaa kaappiin viedä (ainakaan ennen kuin on syönyt kourallisen). Voi turhuus, edes viisi kiloa vielä alkuvuoteen mennessä :(
Ennen joulupukin tuloa?
5
361
Vastaukset
- Shamu
Tulokset:
Lähtöpaino:127,1kg (31.7.2006)
Paino tänään:121kg
Viikkomuutos:-0,3kg
Kok.pudotus:-6,1kg
Ihan okei viikko takana vaikka pieniä lipsaduksia sekä syömisessä että liikunnassa.Viime viikolla ostin ne kävelysauvat ja lauantaina olin sitten ensimmäisellä lenkillä niitten kanssa.Kädet vaan tahtoo mennä liian kovaa tahtia ja jalat ei pysyny perässä =)
Tänään väsynyt olo ja kauheasti tekis mieli herkkuja mutta kun ei ole kotona mitään syömistä... Ikävä motivaatiopula vaivaa minuakin... Nyt on ollu kauhee mährykuuri päällä, tänäänki tuli syötyä kakkua viineriä vaikka kuinka monta palaa ja päälle viel iso kasa pipareita ym. keksejä. Ja äsken vedin oikein rasvasia täyteleipiä ja päivällä lihakermakastiketta perunaa ihan liikaa...
Voih eih! Mut tulokset...
Pituus: 158 cm
Lähtöpaino:104,8 kg
Paino viimeviikolla:104,0 kg
Paino tänään:104,6 kg
Tavoitepaino jouluksi: vähän päälle 95 kg
Voih eih! Melkeen lähtöpainossa... :(( Ja huomiseks se ei oo ainakaan laskenu vaan noussu, ja PALJON!! Mut minkäs mahtaa kun itsekuri motivaatio on tipotiessään.- Siru
Tiedot:
Pituus: 163cm
Aloituspaino: 105kg (3.6.2006)
Paino 2 viikkoa sitten: 89kg
Pano nyt: 87,9kg
Tavoite jouluksi: 86kg
Lopullinen tavoitepaino: 64kg
Pudotus tähän mennessä: -17,1kg
Olen tyytyväinen painonpudotus vauhtiin, mutta nyt on tulossa pikkujouluja ja muuta hässäkkää. Tulevana viikkona olen tyytyväinen siihen, että paino pysyy samoissa lukemissa. Olen menossa kirppikselle myymään isoksi jääneitä vaatteita ja niitähän on paljon. Lenkkeilyinto on edelleen kadoksissa. Nyt on myös motivaatio sielä jossain salaisessa paikassa. En edes kehtaa kertoa mitä kaikkea on tullut viime viikolla ja tällä viikolla syötyä.
Paino on about sama kun tähänkin asti. Ilmottelen tarkemmin ens viikolla. Yritän saada itseeni niskasta kiinni.
Ensi viikkoon.
-Kirsikka- Restless-
Tuntuu vähän taas että tämä porukka hiipuu täällä. Älkää antako periksi! En minäkään anna!
Paino on edelleen se 75kg, mutta käytinpä tänään mittanauhaa pitkästä aikaa ja HUI!! Kolmessa viikossa lähtenyt vyötäröltä ja lantiolta 2,5cm!! Yhteensä siis on lantiolta ja vyötäröltä jo lähtenyt tässä muutamassa kuukaudessa n. 6cm molemmista ja reidestäkin 4cm. :) Tulipahan taas motivaatiota jatkaa tätä urakkaa. Tällä viikolla liikuntatunteja onkin tullut jo neljä ja siihen vähän hyötyliikuntaa päälle (kävelyä). Jos ei tämä ilta mene kekkereissä ihan ranttaliksi, niin sitten yritän huomen aamulla päästä steppi tunnille. :)
Ja illan juhliin laitan kyllä uuden jakkupuvun päälle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450