Aamulla koomasta herätessään Nils-Aslak havaitsi ulkona sataneen lunta, sitä oli tullut jopa kolmetoista metriä yön aikana.
Onnekseen Nils-Aslak oli viime kesänä rakentanut makuuhuoneensa vintille katonrajaan ja sijaitsi samalla korkeudella kuin eräs torni Pariisissa.
Nils-Aslak avasi ikkunan ja hyppäsi alas 30 metrin korkeudesta ja läsähti kurttuinen naama edellä 13 metriseen lumihankeen. Kärppä heräsi kuuden metrin syvyydestä Nils-Aslakin napsahtaessa jojona kärpän kylkeen pää edellä.
Kärppä puraisin Nils-Aslakin nenän poikki ja juostessaan pois lumihangesta jätti Nils-Aslak jälkeensä verivanan ja nauraa hekottelvan kärpän. Kostoiskua suunnitellessaan Nils-Aslak haki astalon puutarhavajasta ja iski itseään vahingossa ohimoon sillä seurauksella että vajosi jälleen koomaan.
Tämä tarina oli niin HUUHAAta että moni saattaa tukehtua iltapäiväkahviinsa. Paskatko siitä, ei Nils-Aslak välitä. Se on koomassa.
Koomapotilas Nilsiästä
6
337
Vastaukset
- sola"
..sitä kärppää..varmaan sitkeää purtavaa.. ;)
Nils-Aslakin viskillä puudutettu nenä oli niin sitkeää että kärppä sai mahanpuruja seuraavana päivänä ja kiidätettiin teho-osastolle.
Kärppäkin makaa nyt koomassa ja suunnittelee kosto-iskua Nils-Aslakille jahka hän herää koomastaan.Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamies- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Heips, kultaseni. Hyvää ja savolaisuuden täyttämää päivää toivottaen
SavoRULES, rautaa rikkova mansikkamiesonneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
sola" kirjoitti:
onneksi palasin tarkistamaan, muistuiko mieleen... ;)
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Lupaan muistaa ensi kerralla, hanitsu. Ai niin mitä minä lupasinkaan ja mitä minä unohdin?
Voivoi, nyt on piru merrassa. No muistan varmaan ennen huomista, ehkä...*muks*
Tinttura sentään..höh en minäkään muista..sitäpaitsi mie oon syyntakeeton ajoittain.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763