tuntuukaan pitkän ja vaikean eron jälkeen olla ihastunut mieheen, joka suutelee kaulaa hellästi, kielen kärjellään hyväilee otsaa, korvia ja samalla pitää kunnolla (ei satuttaen) takahiuksisa kiinni.
Helliä suukkoja ja pitkiä kielareita. Voi taivas. En enää ikinä uskonut että vielä voi melkein tajua lähteä, kun se tuntuu NIIN IHANALTA! Ja huom. kaikki miehet; pitäkää huolta hampaistanne!!! Siis oksettavaa on huonohampaiset miehet.
Ihania suuteluhetkiä kaikille marraskuun iltoihin!
Kuinka
2
1185
Vastaukset
- tulipuu
Suutelu tuntuu minustakin niin ihanalta, ettei
sanoja sen kertomiseen löydy. Tuliset suusuudelmat
yhdistävät ennen seksiä, sen aikana ja vielä sen
jälkeenkin. Ihan kuin olisi yhtä miehen kanssa,
toisiinsa sekoittuneena. En voisi kuvitella
suutelevani miestä, jolla on huonot hampaat! - Falbala
En ois mäkään uskonu, että tommosia miehiä vielä löytyy, olin jo toivon menettäny! Mutta joo, piiiiitkiä kielisuudelmia, niihin ei vaan kyllästy. En minä, eikä onneks se mieskään! Tuntuu, et se on vieläpä muakin innokkaampi imuttelija. Ja kuinka siitä kiihottuukaan.. mmmmmm.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748