tytön hoitotädin miehen housut olivat kesällä olleet kuivumassa narulla ja liikkuivat tuulessa, tyttö siihen: kato, timo kiikkuu!
Naapuriin tuli kesällä rekallinen hiekkaa pihalle ja kaivinkone laitteli niitä siisteiksi kasoiksi. tyttö teki itse pienellä lapiollaan hiekkakakkujaan ja katsoi kun kaivinkone laittoi suuren kauhallisen maahan. sanoi; nyt tuli iso kakku!
Yksi yö tyttö heräsi ja pyysi paperia, minä luulin, että nenä vuotaa ja kiireellä toin paperin, että pääsee takaisin nukkumaan. tyttö otti paperin, pokkana rutisteli sen palloksi, antoi minulle ja jatkoi uniaan. voit varmaan kuvitella, että jäin suu auki siihen ihmettelemään. että semmoinen hätä.
tytöllä on pieni kassakone, johon voi laittaa leikkikolikoita. pöytäkeskustelu:
tyttö:minulla on oma kasakone. isi: ei ooo, se on isin kasakone. tyttö: minun oma kasakone on se! äiti:
minullapa on töissä oma kasakone. tyttö: niin, äiti menee sillä aina leikkimään.
arvostusta kassaneidin elämään.
Otin ruuan pois uunista ja se tietysti tuoksui. tyttö nuuhki ilmaan ja sanoi: mikä haisee? mietti vähän ja sanoi: äiti varmaan....
ruokapöydässä sormeen meni ruokaa ja tyttö sanoi: minä nuolasen. isi torui ja kysyi, kuka on opettanut pahan tavan. taas vastaus oli: äiti varmaan....
tässäpä muutamia.. naurettu on.
meidän likka 2 ja vähän päälle.
mirke
2
1040
Vastaukset
- ...
Hauskoja :)
- z.81
aivan suloisia juttuja.ei tylsyys iske ainakaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696