Puolet suomalaisista on keskimääräistä tyhmempiä. Siinä on syy Kakin kannatukseen.
Ymmärrän Kakifaneja
6
258
Vastaukset
- Mats Sundin
oli 'älykäs' kommentti.Nakertaako noin paljon vieläkin et Mira putos?Lähe kouluun jo sieltä..
- Sarista
Kaki mielistelee itsensä voittoon.
Pojat eivät äänestä Kakia ulos ja niinpä Kaki antaa äänet tytöille.
Sariakin mollaa pojille ja pitelee hyvänä, mutta antaa ääniä Sarille ja puhuu Sarista härskejä pojille. Todella ällöttävää!
Inhottavinta oli, kun jutteli pojille, että haluaisi olla Sarin kanssa suihkussa pesemässä sen haaroväliä. - olevan
varma voitostaan, kun jo puhuu kuinka lentää lappiin voittorahoilla ja maksaa osan asuntolainasta pois.
- Kaki+
Kaki ja Ollihan suunnittelivat viettävänsä uudenvuoden Lapissa. Hyvä idea! Mihinkä muuhunkaan ne voittorahat laittaisi.
Kas kun en tuolla logiikalla kuuluisikaan nyt siihen tyhmempään puoliskoon.
- Kaki+
No olikos tuo siis syy yhtään mihinkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154