Todelliset syythän ovat ne, että haluavat kolmen viimeisen olevan poikia. Olisivat edes rehellisiä eivätkä keksisi jotain naurettavan kuuloisia tekosyitä.
Kyllähän me katsojat ollaan jo nähty homman nimi.
Mikseivät pojat sano suoraan
4
391
Vastaukset
- kun ei
muita todellisia syitä ole kuin saada pojat loppu kolmikkoon.
- PUUTUTTAVA
ASIAAN TÄMÄN ÄÄNESTYKSEN JÄLKEEN.
HÄÄTÖÖN KILPAILULLA TMS!!!!
MIEHET ON SELVÄSTI ILMAISSEET, ETTÄ ANTAVAT PISTEET SUKUPUOLEN PERUSTEELLA!!!! Viime viikolla Olli antoi pisteitä Jennille syyttäen tätä manipuloinnista. Jenni kiisti itse tämän Talk-Show-lähetyksessä, olipa vielä hyvin yllättynyt. Nyt Olli käytti samaa manipulointi-sanaa antaessaan pisteen Sarille, mutta muut eivät viitanneet tähän puoleen ollenkaan saatikka että olisivat Sarin nimenneet.
- peli..
Jani ja Olli ovat antaneet pisteitä joka kerta ainoastaan tytöille, lukuunottamatta yhtä kertaa kun Olli nimesi Jaakon. Nytkin Olli ja Jani antoivat pisteensä ihan samalla tavoin..Kummaltakin kaksi pistettä Mialle ja yksi Sarille. Kari haluaa vielä kutitella Saria, joten antoi yhden pisteen Hannelle. Jos nyt tippuu Mia, niin peli on selvä. Hanne ja Sarppa äänestykseen, on Kari ennenkin Saria äänestänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154