Mia kun lentää ulos

niin miehet

sumplivat seuraavaan äänestykseen Hannen ja Sarin, jos eivät naiset tajua pistää 2ta ääntään samalle miehelle.

11

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpöhöö

Olli on äänestyksessä ens viikolla, uskokaa vaan!
      Kaki ei ainakaan pidä Ollin puolia (enää).

• pahoin pelkään

toivottavasti kaikki tajuu nyt äänestää Jania,et Mia jäis pitämään tyttöjen tallia pystyssä..olkoon se Mian vuoro vaikk seuraavaks sitten.(tai sitte ei) Jos nyt jää kolme jätkää jäljelle,niin ne kyllä jyrää tytöt pois... ellei sitten isoveli keksi jotain "juttuu".esim:et pitää antaa niin tytölle kuin pojalle "pisteet".. ja voihan sitä taas jostain sääntörikkomuksesta laittaa taas äänestykseen.

• big pro

Tylsääkin tylsempi Jani nyt pois. Se on jo saanut olla pitkään...

• Näin on

Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...

• tajuu
        Näin on kirjoitti:

Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...

mistään mitään.

• ylva

olen päättänyt niin.

• ja sillä selvä. Kari nimeää taatusti Ollin ens viikolla. Ja jos tytöt antaa Janille pisteitä, niin saadaan Janinkin äänestykseen.

• VOIMALLA ÄIJIENTALLI HAJALLE

Eikä minkään feministisen ideologian vaan OIKEUDENMUKAISUUDEN VUOKSI!!!

JANI SIIS U-LOS!

• Hajoita ja hallitse

Eli jos haluaa naisen finaaliin, nyt on kyllä äänestettävä miestä.

Minua ainakin on ärsyttänyt monen BB-miehen ennustukset tulevista voittajista. Hena, Tatu, Kaarlo tms. unohtavat naiset kokonaan vastauksissaan, jos olette huomanneet??

Se lisää kyllä omaa ärsytyskynnystäni.

No, todennäköisesti naisäänestäjiä on enemmän kuin miesäänestäjiä, joten BB:ssäkin naisten äänet ratkaisevat.

• on niitäkin naisia, jotka haluavat miesvoittajan.

• voittaa elleivät
        tanzu84 kirjoitti:

on niitäkin naisia, jotka haluavat miesvoittajan.

nämä pojut olisi sortuneet kieroiluun ja selkeään sääntörikkomukseen nimeämisdiileineen! Kyse siis REILUUDESTA ei sukupuolien taistosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      132
      3587
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2366
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1909
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1483
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1438
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1301
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe