sumplivat seuraavaan äänestykseen Hannen ja Sarin, jos eivät naiset tajua pistää 2ta ääntään samalle miehelle.
Mia kun lentää ulos
11
884
Vastaukset
- Höpöhöö
Olli on äänestyksessä ens viikolla, uskokaa vaan!
Kaki ei ainakaan pidä Ollin puolia (enää). - pahoin pelkään
toivottavasti kaikki tajuu nyt äänestää Jania,et Mia jäis pitämään tyttöjen tallia pystyssä..olkoon se Mian vuoro vaikk seuraavaks sitten.(tai sitte ei) Jos nyt jää kolme jätkää jäljelle,niin ne kyllä jyrää tytöt pois... ellei sitten isoveli keksi jotain "juttuu".esim:et pitää antaa niin tytölle kuin pojalle "pisteet".. ja voihan sitä taas jostain sääntörikkomuksesta laittaa taas äänestykseen.
- big pro
Tylsääkin tylsempi Jani nyt pois. Se on jo saanut olla pitkään...
- Näin on
Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...
- tajuu
Näin on kirjoitti:
Mia&Jani jos halutaan seuraavina pois, niin siihen aukeaa mahdollisuus vain äänestämällä Jani nyt ulos. Mialle kyllä ropisee pisteitä ensi viikollakin, mutta poijjaat vetää yhtä köyttä, jos heitä sinne kolme jää...
mistään mitään.
- ylva
olen päättänyt niin.
ja sillä selvä. Kari nimeää taatusti Ollin ens viikolla. Ja jos tytöt antaa Janille pisteitä, niin saadaan Janinkin äänestykseen.
- VOIMALLA ÄIJIENTALLI HAJALLE
Eikä minkään feministisen ideologian vaan OIKEUDENMUKAISUUDEN VUOKSI!!!
JANI SIIS U-LOS!
- Hajoita ja hallitse
Eli jos haluaa naisen finaaliin, nyt on kyllä äänestettävä miestä.
Minua ainakin on ärsyttänyt monen BB-miehen ennustukset tulevista voittajista. Hena, Tatu, Kaarlo tms. unohtavat naiset kokonaan vastauksissaan, jos olette huomanneet??
Se lisää kyllä omaa ärsytyskynnystäni.
No, todennäköisesti naisäänestäjiä on enemmän kuin miesäänestäjiä, joten BB:ssäkin naisten äänet ratkaisevat.- voittaa elleivät
tanzu84 kirjoitti:
on niitäkin naisia, jotka haluavat miesvoittajan.
nämä pojut olisi sortuneet kieroiluun ja selkeään sääntörikkomukseen nimeämisdiileineen! Kyse siis REILUUDESTA ei sukupuolien taistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246