Tuli vaan mieleen kun muistelee viime vuodenkin bb:tä. Sillonki oli tämmösiä käänteisiä rangaistuksia. Tinderellan möhläyksen takia muut joutu ulos makuupusseihin ja rinsessa yksin sisällä. Ja tänä vuonna Mankin pizzat ja kokikset ja nyt tää Ollin takia järjestetty makuuhuone-shöy.
Miksi nää rankkarit menee aina näin, että mokan tehny näennäisesti saakin palkinnon? Ei mielestäni toimi ihan niin tehokkaasti kuin tuotantotiimi ehkä toivoo. Vai onko takana jotain jota en tajua, voisko joku kenttätsykologi valaista?
Onko nää rangaistukset joku bb-formaatti?
3
283
Vastaukset
- etkö ymmärrä?
Tietenkin normaali immeiseen vaikuttaa jos on omatunto niin katsoa toisten kärsimystä minkä itse on aiheuttanut. Huoh...
Tokaksi haluttiin vaikuttaa toisten mieliin niin että "hylkisivät" tai soittaisivat poskeaan Ollille. - ESIIN.....
Ehkä niillä käänteisillä rangaistuksilla yritetään houkutella kanssakilpailijoiden todellista luonnetta esiin ja samalla myös rangaistuksen saaneen.
Sillä voi myös mitata möhlijän suosiota kavereiden keskuudessa.Ehkä myös jonkinlaista älykkyyttä.
Arvelen et jos esim.Mia olisi ollut Ollin housuissa tässä jutussa niin reaktiot olis voineet olla vähän erilaiset. joutuu kattoo ku muut kärsii on paljon pahempi rangaistus kuin se et saa ite jonkun henkilökohtaisen rangaistuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246