En ole jaksanut pariin päivään näitä kommentteja lukea, joten voisko joku kiltti ihminen vähän valistaa mua. Mua jäi vaivaamaan se, että miksei se Kaki voinut sitä lumienkeliä tehdä? Ei kai se nyt niin ujo poika ole, ettei vois alasti esiintyä muutamaa sekuntia? Mä en voi uskoa, että
Kakilla ei olis ollut kanttia siihen?
Voisiko joku ystävällinen ihminen
12
851
Vastaukset
eivät uskoneet, että se todellakin pitäs tehä alasti.
- Kakihan ei selvinpäin näyttele
Ei halua häpäistä itseään selvinpäin. Kännissä olisi tehnytkin. Oli hänen mielestään moraalitonta jos joutuu munat paljaana hyppimään. Porukka ei kyllä ollut edes varma pitikö Kakin se tehdä ennen kuin Olli sen teki, mutta Kaki kommetoi Ollin suorituksen jälkeen nuo.
- niissä
painijanvehkeissäkin. Ne nyt ei jättäneet mitään arvaamisen varaan! Kaki taitaa sittenkin olla nynny, joka ei ole päässyt ykköspesää pitemmälle naisten kanssa.
- MIKÄLIEKIN????
niissä kirjoitti:
painijanvehkeissäkin. Ne nyt ei jättäneet mitään arvaamisen varaan! Kaki taitaa sittenkin olla nynny, joka ei ole päässyt ykköspesää pitemmälle naisten kanssa.
NYNNY
- näytellä
niissä kirjoitti:
Eihän se pientä vehjettään ilkee selvinpäin näytellä. On näytellyt moneen kertaan kyllä kun ovat kukkoa juoneet.
- huonohko
Ei vaadittu nimenomaan Kakia tekemään lumienkeli, vaan yhden asukkaan piti tehdä se.
- kaikki !!!!!!!!!!!!
vaatteet oli ruksattu....... siis KAKIN OLLI valitsi
- Kakin, koska
kaikki !!!!!!!!!!!! kirjoitti:
vaatteet oli ruksattu....... siis KAKIN OLLI valitsi
on samanlainen raukkis kuin Hena, joka myös halusi simputtaa Kakia. Olis voinut valita vaihteeksi vaikkapa Janin, jos ei halunnut tyttöjä kiusata.
Mutta jos Olli olisi tehnyt vihjeen niin, että vain yhden, kenen tahansa, pitää tehdä lumienkeli alasti, todennäköisesti Kari olisi sen tehnyt joka tapauksessa. Nythän Kari ei tehnyt sitä VAIN JA AINOASTAAN SEN TAKIA, että KUKAAN ei voinut kuvitella bb:n käskeneen nimenomaan Karin tehdä sen alasti. Niinkuin ei käskenytkään.
Tässä objektiivinen totuus.
- Kantti vaan loppu
Päissään vilauttelee.
Stanan eunukki.
Pienimmät evö.- ei ruhtinaat
paljastele paikkojaan, ne vaan katselee korkeuksistaa miten voi ärsyttää toisia ja per----sentään kun tuli itkettyäkin.petti pinna kun äänestykseen ei ollut pervo selitystä.
- Sehän melkein itki !
Tiesi kyllä mitä olisi pitänyt tehdä, mutta olisi saanut pikkukullin maineen.
Raukkaa pelotti, kun muut selitti sille että vaatteet pois ja enkeliä tekemään.
Säälittävää, pojalla on ainoastaan suuret puheet.
Se heittää kokoajan seksistisiä juttuja, mutta kun pitäisi vähän viuhahdella, niin meinaa itku päästä ! - mutsis1
Sarihan sanoi melkein heti, että Kakin pitää tehdä se enkeli alasti, mutta muut väitti vastaan. Sitten joku muu vielä sitä ehdotti ja silloinkin ainakin Hanne kovaäänisesti änkkäsi vastaan.
Kaki itse ei ollut ideasta ollenkaan innostunut vaikka muuten alapäätään tunkee toisten naamoille yms harrastaakin. Taisi olla liikaa näytellä ihan selvänä sitä nappulaa? Toisessa yhteydessä olisi tehnyt sen heti ja empimättä ihan huvikseenkin..
Olli oli ihan reilu ja reipas kun hoiti homman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1323587- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246