helluntailaisissa on pahahenki

oikeassa uskossa oleva

Sen todistaa heidän kuollut uskonsa ja mm. heidän lukuisat harhaopit.

Helluntailaiset joutuvat siis HELVETTIIN ellei totinen katumus ja parannus tule väliin uudessa hengestäsyntymisessä Jumalan valtakunnasta saarnatun evankeliumin kuulemisen ja sen alle antautumisen kautta.

Etsikää ensin Jumalan valtakunta!
Se ei ole sisäisesti teissä. Vaan teidän sisällänne on Saatanan valtakunta!
Mutta Jumalan valtakunta on teidän keskellänne.
Etsivä LÖYTÄÄ!
Kun olette lötäneet sen, niin kolkuttakaa.
Kolkuttavalle AVATAAN!

17

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frihet

Minä ihan mietin vuosikymmenyt takasin, kun kolkuttelin viinan himoissani erään rokarin ovea ja henkikin tuntui olevan hiuskarvan varassa, ei aukassu sillo ja olo oli viimesen päälle hengellistä, tuli ulos sitäkin mitä en edes suuhuni ollut pannu, et kyll minä mieluumin Kristuksen armossa elän kuin sinun opisi ottaisin takasin.

Isä ei muuten ole luvannut ketään hyljätä, eikä ulos heittää, jotka Hän on lapsekseen ottanut.

Kyl sinäkin vielä löydät, kunhan aikas etsit ja kolkuta oikeille oville, kun pääset nii pitkälle, kyl ne ajastaan aukee.

Nimi pitää olla elävien kirjoissa, joten eiku mee etsimään, tai tuu kuulolle

• ekkleesia

Käänny elävän Jumalan puoleen, niin Jumala kääntyy sinun puoleesi.

• frihet
        ekkleesia kirjoitti:

Käänny elävän Jumalan puoleen, niin Jumala kääntyy sinun puoleesi.

Minäkin elän Kristuksessa
        Room. 8:1

• "vanha aatua" ja pahuuttaa löytyy jokaisesta uskovasta, niin helluntailaisistakin. Mutta uskomme Kristuksen voittaneen meidät omakseen. Uskomme Kristuksen olevan tie, totuus, ja elämä.
      Ainakin minä helluntailaisena näin uskon.

Katsohan helluntailaisten uskontunnustusta, ei mielestäni ole kovin epäraamatullista harhoppia...

http://www.espoohsrk.fi/html/uskontunnustus.htm

• Johanna2006

mitä ne harhaopit ovat, kiitos? Jännä miten tällä palstallakin saa syytöksiä, mutta koskaan ei saa todistusta mistä syytetään. Eihän tuomio-istuimetkaan laita ketään vankilaan ilman kunnon näyttöä ja todisteita.

• caset

mitäs siellä oli tekeillä ja missä uskossa?

• frihet
        caset kirjoitti:

mitäs siellä oli tekeillä ja missä uskossa?

Knytbyläiset täälläkin luokitellaan lahkoon, joten ei tekemistä helarien kanssa.

• päivän paras
        frihet kirjoitti:

Knytbyläiset täälläkin luokitellaan lahkoon, joten ei tekemistä helarien kanssa.

Knutbyssä he itse ilmoittavat kyllä olevansa perushellareita, annetaan heidän päättää itse

liha se jyllää joka paikassa

• frihet
        päivän paras kirjoitti:

Knutbyssä he itse ilmoittavat kyllä olevansa perushellareita, annetaan heidän päättää itse

liha se jyllää joka paikassa

Tänä päivänä tosin en tiedä, mutta ystävieni tytär on sen seurakunnan jäsen ja minäkin jotain tiedän.

Hehän eivät halunneet veljenyhteydessä helareiden kanssa olla ja sieltähän poistui monet seurakuntalaiset (vanhempi polvi), kun nää uudistajat sai valtaa.

Asutko itse lähellä, vai kuulopuheisiinko ajatuksesi juontavat???

Ruotsin tiedotusvälineissäkin tuo ryhmä luokitellaan lahkoksi, kerroppa yksikin virallinen helluntaiseurakunta, josta Ruotsissa sanottas, että on lahko???

Siellä Suomessa voidaan ehkä virallisestikin helarit lahkoksi luokitella, mutta täällä se on saman arvoinen kuin kaikki muutkin viralliset kristilliset seurakunnat, joten täällä vois syyteen nostaan, jos joku lahkolaiseks sanos.

Minulle tosin on sama, vaikka nimittelis, olenhan jo entisenkin elämäni johdosta, näitä "arvonimiä" keränny melkoisesti, jot sehän ei yks lisä nimitys miestä kaada.

• RitariOlevainen
        frihet kirjoitti:

Tänä päivänä tosin en tiedä, mutta ystävieni tytär on sen seurakunnan jäsen ja minäkin jotain tiedän.

Hehän eivät halunneet veljenyhteydessä helareiden kanssa olla ja sieltähän poistui monet seurakuntalaiset (vanhempi polvi), kun nää uudistajat sai valtaa.

Asutko itse lähellä, vai kuulopuheisiinko ajatuksesi juontavat???

Ruotsin tiedotusvälineissäkin tuo ryhmä luokitellaan lahkoksi, kerroppa yksikin virallinen helluntaiseurakunta, josta Ruotsissa sanottas, että on lahko???

Siellä Suomessa voidaan ehkä virallisestikin helarit lahkoksi luokitella, mutta täällä se on saman arvoinen kuin kaikki muutkin viralliset kristilliset seurakunnat, joten täällä vois syyteen nostaan, jos joku lahkolaiseks sanos.

Minulle tosin on sama, vaikka nimittelis, olenhan jo entisenkin elämäni johdosta, näitä "arvonimiä" keränny melkoisesti, jot sehän ei yks lisä nimitys miestä kaada.

Kun Päämiehemmekin, Jeesus Kristus, on tämän lahkon Johtaja, niin lahko on vain kunnia nimike !
        Ihan se Raamatussa niin sanotaan !

• frihet
        RitariOlevainen kirjoitti:

Kun Päämiehemmekin, Jeesus Kristus, on tämän lahkon Johtaja, niin lahko on vain kunnia nimike !

Olihan tuo kristitty nimikin apostolien aikaan "haukkumanimi", heitähän alkuunsa kutsuttiin kristityksi, vaikka ei koroittaakseen Kristusta.

On kuitenkin armoa, kun saamme Kristuksen lahkoon kuulua.

Onko veljellä tarvetta aidosta lampaan villa patjasta, tuli vaan mieleen tuolla vintillä tutkaillessa, et olis ylimääräinen ja ne on hyviä sekä kesällä et talvella, niin selälle kuin muillekin vaivoille, joita saattaa iän mukana tulla..
        Voisin mukaan ottaa, kun huomenna sinne Finlandiaan lähden.

• ei-lahkolainen
        frihet kirjoitti:

Olihan tuo kristitty nimikin apostolien aikaan "haukkumanimi", heitähän alkuunsa kutsuttiin kristityksi, vaikka ei koroittaakseen Kristusta.

On kuitenkin armoa, kun saamme Kristuksen lahkoon kuulua.

Onko veljellä tarvetta aidosta lampaan villa patjasta, tuli vaan mieleen tuolla vintillä tutkaillessa, et olis ylimääräinen ja ne on hyviä sekä kesällä et talvella, niin selälle kuin muillekin vaivoille, joita saattaa iän mukana tulla..
        Voisin mukaan ottaa, kun huomenna sinne Finlandiaan lähden.

oikein ylvästelet knytbyn tapahtumilla?

• frihet
        ei-lahkolainen kirjoitti:

oikein ylvästelet knytbyn tapahtumilla?

Mutta voihan kakastakin kakun tehdä, kun oikein vaivaa.

En ole tosin paikanpäällä siellä käynyt, eikä minua mitkään kohut kiehdo, riittää, kun Kristuksessa saa kokea rauhaa ja iloa.

En tosin minäkään kuulu tämän maan mukaan lahkoon, mutta tällä palstalla voin sisarusteni joukossa ottaa tuonkin nimityksen, muutenhan olisin kait ulkopuolinen.

Mitäs muuta toivot, että retostelen, kun rötöstelyt ovat jääneet entisen elämän myötä unholaan.

Sinä saatat ehkä kantaa turhaankin tuosta tapahtumasta traumoja, jos et ole osallinen, siis sen seurakunnan jäsen tai jonkun sukulainen.
        Tiedäthän, että Kristus on heidänkin syntinsä sovittanut, vaikka se sinua kiusaakin, sehän on sitä finnin kateutta, jos joku jotain sais vaikka anteeksi, eiks vaa?

• kerrankin oikeassa
        RitariOlevainen kirjoitti:

miksi lahko sanaa pitäisi hävetä? Jos Jeesus on kerran tämän lahkon päällikkö, niin tosiaan se on vain kunnia nimike tuo lahko-sana!

• Gal.5
        kerrankin oikeassa kirjoitti:

miksi lahko sanaa pitäisi hävetä? Jos Jeesus on kerran tämän lahkon päällikkö, niin tosiaan se on vain kunnia nimike tuo lahko-sana!

Lopun ajan eksyttäväiset lahkot, joihin helluntailiike kuuluu, eivät peri Jumalan valtakuntaa. Gal.5:20-21.

• Markku Tampio

höperrä joutavia, kun sulla ei ole henkien arvostelemiseen oikeuttavaa armolahjaakaan etkä kykene nyt millään faktoilla kumoamaan Isä Jumalamme antaman todistuksen sanaa hänen Pojastaan Jeesuksesta, jonka kautta helluntailaisille niinkuin vapaitten suuntien uskovillekin on julistettu syntien anteeksiantamus ja tämän vakuudeksi Jeesus on lähettänyt keskuuteemme Pyhän Hengen.

Että pirä vaan pienempää ääntä, ellei sulla ole muuta ajatuksissasi kuin puhua pärpättää turhaa älämölöäsi, sillä rauhaan on Isä Jumalan armossaan meidät kaikki kutsunut.

• Kyllä niitä on sellaisiakin helluntailaisia, joissa ei ole pahaa henkeä. He ovat oikeita uskovia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe