YT-lain käsittely hallituksessa oli mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen viimeinen farssi.
Ensin Pikku-Matti uhitteli ja näytti hampaita. Äkkiä kuitenkin Pikku-Matti oli kuin lauhkea lammas ja teki juuri niin kuin Don Eero saneli.
Eipä tullut pisteitä Vanhaselle tälläkään kertaa. Vanhanen osoitti nyt myös KEPUleille, että ei ole miehestä mihinkään.
Osoitti aika huonoa pelisilmää muutenkin puuttua asiaan, josta oli jo sovittu hallitusohjelmassa sekä hallituksen käymissä kolmikantaneuvotteluissa. Nuo liian myöhään esitetyt "vaatimukset" olisi pitänyt tuoda neuvotteluihin silloin kun asioista ei vielä oltu sovittu.
Mutta eihän mannertenvälinen nahjus mitään neuvottelutekniikasta ja -taktiikasta tiedä.
Heikko Vanhanen kärsi tappion yt-laissa
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499