http://www.kookas.fi/news/link/46045
ballmerin mielestä ms voisi tehdä muidenkin linux-jakeluiden kanssa yhteistyötä.
novell sai heti sopimuksesta 272milj euroa.
kysymys: mikä taka-ajatus ballmerilla on?
ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..
Ballmer: lisää linux-yhteistyötä?
7
399
Vastaukset
- nyt.
>ei tuo mitään hyväntekeväisyyttä kyllä ole..
Ballmeri on vaan niin hyvä ihminen että se tykkää laittaa rahaa kilpailevan tuotteen markkinointiin. - vähän naurattaa..
Mikkisofti vielä patentoi open sourcenkin :D Mahtaa se Linuxhihhuleita vituttaa kun paha mikkis työntää sormensa väärälle reviirille.
- naura
>Linuxhihhuleita vituttaa...
Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja? - meni..
naura kirjoitti:
>Linuxhihhuleita vituttaa...
Jos menee reilut 250 miljoonaa aina distroa kohti niin loppuu ne dollarit mikkikseltäkin. Paljonko tuossa muuten paloi sinun maksamia rahoja?0€!
Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää. - pahasti
meni.. kirjoitti:
0€!
Yritykset tekee tienestiä ja Windows on osa tienestiä, raha kiertää."0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.
Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :) - haile...
pahasti kirjoitti:
"0€!" ei kierrätä sitä rahaa mitenkään erikoisen tehokkaasti.
Sitten kun rehellisenä kansalaisena menet ja ostat Windowsin lisenssin niin muista että siitä osa menee hyvään tarkoitukseen eli Novellille Linuxin kehittämiseen. :)Kyllä "kehuttu" Suse 10 oli semmoista KURAA että toivottavasti sinnekkin joku ropo menee :) hah! Herranjumala, mikä hirvitys tuo Susen 10 oli :O phoha! Surkein käyttis IKINÄ mitä olen kokeillut!
Suse 9.2 oli tosi hyvä verrattuna kymppiin!
Ballmer varmaan oli kauan sitten tietoinen, että linux tulee pleikkariin. Se taasen tarkoittaa varmuudella linukan yleistymistä. Tietysti ne yrittää tehdä softaa linuxille. Toinen juttu onnistuuko ne siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706