tuotantotiimi ja palstapoliisi

aivan sama

KUKA NÄITÄ VIESTEJÄ SENSUROI !! kerrankin kirjoitin asiaa ja sitten kaikki poistetaan. kyllä täällä saa haukkua suoraan henkilökohtaisesti kilpailijoita mutta asiallinen kritiikki BB:tä kohtaan poistetaan. poliisi mene itseesi !!

tässä tämä viestini. jos tekee mieli poistaa tämä niin sitten täältä saa poistaa 99% kirjoituksista. suomessa on tietääkseni sananvapaus joka ei täällä tunnu toteutuvan. osaan itsekin sensuroida tekstejäni, siihen ei palstapoliiseja tarvita!

-----------------------------------------------
vihdoin joku edes yritti! kun bb sanoi ollille että kumpi täällä määrää niin mä olisin ainakin sanonut että on parempi että MINÄ JOKA TIEDÄN PAREMMIN KUIN JUMALA, määrään tästälähtien kun bb näyttää olevan tilannetajuton molopää!! kyllä se on parempi että isoveli pitää TURVAN KIINNI ja antaa asukkaiden ITSE PÄÄTTÄÄ kuinka paljon kiroilevat ja juovat keittoa! v*tuttaa toi kiroilu ja päiväunikielto! kaarlon, mikan ja henrin aikana bb ei olisi edes USKALTANU pistää moisia kiltoja päälle koska nämä herrat olisivat taatusti pistäneet paikat remonttiin. nämä jäljellä olevat nynnyt ei edes uskaltais alkaa vallankumoukseen. mä itse pistäisin ainakin paikat paskaksi, varsinkin jos joku isoauktoriteettiperseläpi käskisi nukkumaan seisaaltaan makuupussissa. en katso enää moista paskaa ennenkuin kirosanat taas raikaa ja ihmiset saa levätä rauhassa ja talossa on rajattomasti keittoa!! pe*kele sentään, hyvän ohjelman pilasitte tuotantotiimi!!

6

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi bb alkuperäinen

idea mikä kirjoituksessasi mainitaan.

• Viidakon Ykä

Jaa-a mitä tähän sanoisi.

En oikeastaan ihmettele jos tämä teksi on poistettu. Saman asian voisi sanoa myös maltillisemmin.

• ihmetytti

kun BB ensin kysyy mielipidettä ja sitten sen kuultuaan älähtää "kukas täällä määrääkään".
      Olisi Olli saanut mielestäni sanoa vaikka: "etkös sitä tiedä ja voinhan minä komennon ottaa kun se ei tunnu teiltä luonnistuva".
      Aika penskoja nuo bb:n tyypit. Tulee mieleen alikessujen kotkotukset intissä.

• Poistin sen ensimmäisen versiosi tuosta tekstistä, ja huomasin että laitoit heti karsitun version jonka sitten jätin. Kirosanoja sisälsi vielä mutta olin sitä mieltä että teksti noin muuten oli sellainen että se sen kesti.

• tursastus

joo, olihan se eka versio aika krouvi. kiukutti vaan niin pirusti. jatketaan asiallisemmalla linjalla ;-)

• katoskatos

Mikaa kiellettiin juomasta liikaa ja toimi baarimikkona. Kiroilukielto oli Kaarlon aikana. Hena itse häpeili käytöstään ohjelmassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4910
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1385
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      142
      1189
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      993
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe