Mulla on hyvä kaveri Antti. Antti on sinkku ja mä oon avoliitossa. Kerran oltiin viettämässä miesten iltaa kun avovaimo oli työmatkalla. Antti tuli meille ja saunottiin ja sitte ryypättiin ja katottiin Commando-leffaa. Antti rupes siinä hieroon mun reittä ja mun kulli alkoi seisoon. Olin yllättynyt kun kiihotuin Antista. Avasin housut ja Antti alko imeen mun kullia. Sitte Antti avas omat housut ja runkkasi seisovaa kulliaan. Antti otti avovaimoni rasvatuupin ja rasvas kullinsa. Sitte Antti rasvas mu peräreiän. Sitten Antti työnsi kullin mun peräreikään ja nai mua. Se tuntu tosi kiihottavalta. Antti pani tosi kovaa ja mulla seiso. Sitte Antti laukes mun perseeseen ja mä laukesin sohvalle kun tunsin Antin kullin mun eturauhasessa. Sitten otettiin kalljaa ja suudeltiin. Pantiin vielä toisen kerrankin. Lähtiessään Antti sano, että tää pitää uusia.
Antin kanssa
repe
1
9597
Vastaukset
- entä sitte?
mitä sitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499