Tunteeko TomTom nopeusrajoitukset? Olisi kätevä jos osaisi kertoa kuinka kovaa saa ajaa. Luulisi että kun teiden pituudet tiedetään sentilleen niin tiedettäisiin samalla nopeusrajoituksetkin.
Tunteeko TomTom
5
1447
Vastaukset
Uudemmassa karttaversiossa on rajoitukset,mutta ne eivät kyllä pidä aina kutiaan.
- Ostin eilen
TomTom Onen ja vaikka on ihan uusi niin ei se nopeusrajoituksia tunne(ainakaan näytä kartassa). Mistä sellasen kartan saa joka tuntee ne? Kun TomTom Home-ohjelman mukaan ei ole päivityksiä tiedossa kun sen käynnistääpi..
- ex-Mosse
Ostin eilen kirjoitti:
TomTom Onen ja vaikka on ihan uusi niin ei se nopeusrajoituksia tunne(ainakaan näytä kartassa). Mistä sellasen kartan saa joka tuntee ne? Kun TomTom Home-ohjelman mukaan ei ole päivityksiä tiedossa kun sen käynnistääpi..
Uusi TomTom One näyttää rajoitukset jos ne on tallennettu karttadataan. Toistaiseksi en ole muualta niitä löytänyt kuin Tre-Hml-Hki moottoritieltä ja nekin väärät osalla pätkistä. Tämä siis Europe kartalla, Skandinavia kartalla en ole vielä löytänyt yhtään nopeusrajoitusta.
Ohjelma siis osaa nuo näyttää, mutta niiden tiedot ovat puutteellisia Suomen karttadatassa. - RideriST1300
ex-Mosse kirjoitti:
Uusi TomTom One näyttää rajoitukset jos ne on tallennettu karttadataan. Toistaiseksi en ole muualta niitä löytänyt kuin Tre-Hml-Hki moottoritieltä ja nekin väärät osalla pätkistä. Tämä siis Europe kartalla, Skandinavia kartalla en ole vielä löytänyt yhtään nopeusrajoitusta.
Ohjelma siis osaa nuo näyttää, mutta niiden tiedot ovat puutteellisia Suomen karttadatassa.Kertokaa nyt hyvät ihmiset se karttaversio mikä teidän TomTomissa oikein on niin ei tulisi väärinkäsityksiä siitä että miksi "mun TomTom ei näytä vaikka toisilla näyttää" tai jotain muuta vastaavaa ihmettelyä.
Sov. 6.520
Kartta 'Scandinavia' v612.0
- Liikennemerkkejä seurattava
Karttaversioni on Western Europe v650.1047, sovellus 6.520, OS:1387. Ainakin tämä Euroopan kartasto pitää sisällään nopeusrajoitukset pääteillä (ja jopa joillakin pikkuteilläkin) Suomessa, Ranskassa ja Italiassa. Muualta ei ole kokemusta. Suomen osalta rajoitukset ovat "suhteellisen" kohdallaan, mutta ovat ns. kesärajoituksia. Italiassa ja Ranskassa vaikutelmani oli jopa parempi. Kyllä sielläkin niitä heittoja tietenkin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153193- 122056
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4021779Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201321
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101221- 131196
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4321071