Näin isänpäivänä mietin kun liputetaan niin että kuinka paljon on ero-isejä ja suurin syy on ollut naisissa TUTKIMUKSIEN mukaan,se on ylensä nainen joka "tuhoaa" perheen johon syntyy lapsi/lapsia.
Isällä ei ole silloin enään käyttöä ja isä pihalle ja hyvästi, sen jälkeen isä on elatusvelvollinen ja äidin saa viel lapsilisät,elatusmaksun,ym tuet ja se mikä on todella raukkamaista että suurin osa äideistä käyttää sen rahan omiin tarpeisiin ja hyvin pieni osa menee oikeaan tarkoitukseen eli lapseen.
Itse olen joutunut kokemaan tämän ikävän iskun kahdelta eri naiselta ja se on varma että ikinä en anna heille tempauksistaan anteeksi ja en anna mitään arvoa naisille jotka harrastavat tollaista,ikävää kyllä suurin osa naisista on tota luokkaa ja kaikenkukkuraksi tosi uusavuttomia.
KAIKILLE ISEILLE! HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ JA HYVIÄ HETKIÄ LAPSIENNE KANSSA.
Liputettaanko ero-iseille????????
Tuumailija
1
777
Vastaukset
- kai saa liputtaa
Isähän sinä olet vieläkin erosta huolimatta. Yritä pitää lapsiisi yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329