http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=4&ag=26&t=6&a=2360 ihan jees 16v takaa
Popeda
5
1336
Vastaukset
- -::-
Aina hienoa lukea vanhoja juttuja, usein jopa mielenkiintoisampaa ku lukea uusia juttuja. TV:stä tuli joku viikko sitten Juicen kuoleman jälkeen Grand Slamin konsertti vuodelta -84 ja siinä oli muuten kiva nähdä Pate nuorempana kollina tosi energioissa hoilaamassa Elämässä Pitää Olla Runkkua ja Yhdessä Itkien ja hypyt yleisön sekaan "pate selittää"-ilme kasvoilla.. On siinä äijässä ollut karismaa ja itseluottamusta aikoinaan ja todellakin yllättävän vähän sitä karissut nykypäivään mennessä varsinkin jos vertaa muihin samoihin aikoihin olleisiin bändeihin ja artisteihin... Voittaa jopa vielä 50 iässä useimmat parikymppiset lavalla jos katsotaan lavaenergiaa...
- ...
Pate selvästi odotti, että yleisö olisi kannatellut häntä käsivarsillaan, mutta sinne hän humpsahti jokseenkin suoraan lattialle. Se mikä toimii suuressa maailmassa, ei välttämättä toimi aina Pohjanmaalla. Eihän sitä pohjanmaalainen mies uskalla koskea tyyppiin, jolla on Jagger-meikit naamassa. :-)
- Pewqrqr
Kun Pate on suht selvinpäin ja selvinpäin niin en itse ainakaan ole viellä kuullut yhtä kovaa live bändii ja laulajaa, jolla on nuin paljon asennetta rock-laulajaksi.
- Laulajaa
Pewqrqr kirjoitti:
Kun Pate on suht selvinpäin ja selvinpäin niin en itse ainakaan ole viellä kuullut yhtä kovaa live bändii ja laulajaa, jolla on nuin paljon asennetta rock-laulajaksi.
Patessa on vaan "munaa"
- ooooooon
Laulajaa kirjoitti:
Patessa on vaan "munaa"
helvetin hyvä perse!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625