Avovaimoni tykkään erityisesti siitä kun nuolen hänen peräaukkoa. Lisäksi työnnän kieleni hänen anukseen. Onko muiden naisilla samoja mieltymyksiä. Lisäksi harrastamme paljon peppuseksiä ja kultakylpyjä yms.
Peräaukon suukottelua
9
5528
Vastaukset
- jarsssfeef
Niin Teen, tosin en tiedä pitääkö muija siittä?
- Tykkää...
Avovaimosi tykkää todella paljon myös siitä kun minä nuolen hänen pyllyään. Ihana nainen ;.)
- yäk
hyi nuolette persettä??? ties mitä tauteja saatte..
- kielimiehen_muija
Jätän sen aina pyyhkimättä.. Just for you!
- kielisolmu
yäk kirjoitti:
hyi nuolette persettä??? ties mitä tauteja saatte..
Samat taudit sieltä saa
- Kielimies
Jep, niin tykkää ja hyvä että kelpaa muillekin...
Viimeyönä se kakki mun suuhun, nam nam...
- Sometimey
hei kaikki erotiikan frendit. Mitä mä oon neitojen hanureita nuollut, niin kyllä ne kovasti siitä pitää eikä tauditkaan meitiä haittaa, kun pesasee hampaat session jälkeen.
Nykyinen muija on ihan kuumana pyllynuolun ansiosta, tai muutenkin. Se ei vielä uskalla antaa persettä kyrvän palveluksiin, mutta himoaa kovasti. Tähän liittyy hassuna juttuna se, että takaapäin nussiessa mulla on ollut molemmat peukut sen hanskissa eli kyllä sinne mahtuu. jokin trauma. Pankaa! - kurrlumvitale
kurlaan suun joka aamu paskapytyssä,tosi raikas olo koko päivän
- peppunuolija
Mieheni suorastaan rakastaa, ku nuolen hänen anustaan - hän on kuin taivaassa - varsinkin se sujuu nautinnollisesti saunassa. Kyllä ne taudit tulee jos tulee. Ja sama myös jo nait eppu perseeseen ja vaihdat emättimeen - pitäis välillä käydä pesulle - hellous !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408