kauna2

hkfjpijd

onks se pelottava?

9

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sister of night

No ei kyllä pätkän vertaa! Mun mutsikin on pelottavampi. Tosin mulle kyl mikään kauhuleffa ei oo pelottava, joten tästä nyt on turha edes puhua...
      Joka tapauksessa en suosittele.......

• James Potkukelkka

"Mun mutsikin on pelottavampi. Tosin mulle kyl mikään kauhuleffa ei oo pelottava"

Sister of night, aika pelottava äiti saa olla sulla jos ei mikään elokuva pelota.(ja tuo ei sitten ollut loukkaus)
        Tuohon on myös yksinkertainen keino, että ehkä mahdollisesti löydät elokuvan joka edes vähän pelottaa. Se on asenne. Jos katson elokuvaa tietyllä asenteella, niin ei tietenkään pelota. Muita keinoja on myös jos et ole kokeillut, niin katson yksin ja huolehdi muista pikku jutuista, jotka voisivat tehdä elokuvasta pelottavamman.

• Sister of night
        James Potkukelkka kirjoitti:

"Mun mutsikin on pelottavampi. Tosin mulle kyl mikään kauhuleffa ei oo pelottava"

Sister of night, aika pelottava äiti saa olla sulla jos ei mikään elokuva pelota.(ja tuo ei sitten ollut loukkaus)
        Tuohon on myös yksinkertainen keino, että ehkä mahdollisesti löydät elokuvan joka edes vähän pelottaa. Se on asenne. Jos katson elokuvaa tietyllä asenteella, niin ei tietenkään pelota. Muita keinoja on myös jos et ole kokeillut, niin katson yksin ja huolehdi muista pikku jutuista, jotka voisivat tehdä elokuvasta pelottavamman.

Älläs nyt käsitä mua väärin... Luuletsä että mä katon niitä *tietyllä* asenteella, eli jollain semmolsella Ei täs oo mitään pelottavaa- asenteella? Oikeastaan mä rakastan kauhuleffoja (katonkin yleensä vain niitä) ja toivon niiden olevan edes jonkun verran "pelottavahkoja". Ja lisäks mä en ikinä kato leffoja jonkun kanssa, katon aina yksin (jos kotona). Varsinkin kauhuleffoja. Niitä mä itekkin yritän aina kattoo mahdollisimman pelottavalla tavalla. Yksin, pimeässä, ennen sitä vielä voin kuunnella mahdollisimman pelottavaa musiikkia tai jne... Mutta on ne kauhuleffat tyylikkäitä joka tapauksessa ja just parhaita, mutta itse kauhua ne ei ole mulle.
        Ainoat pelottavat kauhuleffat jotka mä oon nähnyt on Kärpänen 1 ja 2, mutta ehkä se johtuu siitä että katoin ne joskus 7-8 vuotiaana. En ole sen jälkeen uskaltanut kattoo niitä :D Haluaisin nyt kattoo, onkohan ne edelleenkin niin pelottavia...
        No, siitä vaan, käykää ihmiset sitten kattomassa se Kauna 2 jos niin haluatte! Ehkä se tekee teihin jonkunalaisen vaikutuksen, toisin kuin muhun. Ja sulle James, kai olet sentään itse nähnyt sen, kun kerran vastailet mulle? Jos olet, oliko se susta pelottava?

• James Potkukelkka
        Sister of night kirjoitti:

Älläs nyt käsitä mua väärin... Luuletsä että mä katon niitä *tietyllä* asenteella, eli jollain semmolsella Ei täs oo mitään pelottavaa- asenteella? Oikeastaan mä rakastan kauhuleffoja (katonkin yleensä vain niitä) ja toivon niiden olevan edes jonkun verran "pelottavahkoja". Ja lisäks mä en ikinä kato leffoja jonkun kanssa, katon aina yksin (jos kotona). Varsinkin kauhuleffoja. Niitä mä itekkin yritän aina kattoo mahdollisimman pelottavalla tavalla. Yksin, pimeässä, ennen sitä vielä voin kuunnella mahdollisimman pelottavaa musiikkia tai jne... Mutta on ne kauhuleffat tyylikkäitä joka tapauksessa ja just parhaita, mutta itse kauhua ne ei ole mulle.
        Ainoat pelottavat kauhuleffat jotka mä oon nähnyt on Kärpänen 1 ja 2, mutta ehkä se johtuu siitä että katoin ne joskus 7-8 vuotiaana. En ole sen jälkeen uskaltanut kattoo niitä :D Haluaisin nyt kattoo, onkohan ne edelleenkin niin pelottavia...
        No, siitä vaan, käykää ihmiset sitten kattomassa se Kauna 2 jos niin haluatte! Ehkä se tekee teihin jonkunalaisen vaikutuksen, toisin kuin muhun. Ja sulle James, kai olet sentään itse nähnyt sen, kun kerran vastailet mulle? Jos olet, oliko se susta pelottava?

Sori..Osaan olla aika kyyninen ihmisiin ja varsinkin kun sanoo: "mua ei sit mikään leffa pelota" (kulunut klisee pikku teinien suusta). Täytyy myöntää, että en ole vielä nähnyt =) Tuo sinun tapasi ilmaista veti huomioni.
        Tavallaan olet oikeassa ja tiedän mitä tarkoitat, kun nykyajan elokuvat menevät yleensä tehosteiden tai liialliseen verellä mässäillyllä pilalle =) Yksi nykyajan kauhu menee vielä: saw (mutta vain ykkönen), koska ahdistava tunnelma ja vielä ykkösessä "murhaaja" on tuntematon..
        Vielä kerran anteeksi kyynisyyteni =)

ps. "Ja sulle James..."
        siis tuo kuulostaa ajatuksissa aika hauskalt x)

• Sister of night
        James Potkukelkka kirjoitti:

Sori..Osaan olla aika kyyninen ihmisiin ja varsinkin kun sanoo: "mua ei sit mikään leffa pelota" (kulunut klisee pikku teinien suusta). Täytyy myöntää, että en ole vielä nähnyt =) Tuo sinun tapasi ilmaista veti huomioni.
        Tavallaan olet oikeassa ja tiedän mitä tarkoitat, kun nykyajan elokuvat menevät yleensä tehosteiden tai liialliseen verellä mässäillyllä pilalle =) Yksi nykyajan kauhu menee vielä: saw (mutta vain ykkönen), koska ahdistava tunnelma ja vielä ykkösessä "murhaaja" on tuntematon..
        Vielä kerran anteeksi kyynisyyteni =)

ps. "Ja sulle James..."
        siis tuo kuulostaa ajatuksissa aika hauskalt x)

Juu, ei se mitään, ei se mitään. Tiedän kyllä että semmonen "mua ei sit mikään leffa pelota"-lause kuulostaa just semmoselta... teinimäiseltä ja kuluneelta. En muista tarkasti mitä sillon ihan aluks sanoin, mut jos sanoin tohon tyyliin niin se oli ilmeisesti vahinko, tai sitten en vaa ihan jaksanu keskittyä kirjottamiseen sillon. :)
        Aai, mun piti kattoo se Saw, mut en oo viel kattonu. Silent Hill oli muuten aika hyvä, ainakin musta. siit näkee että on yritetty parhaansa mukaan tehdä mahdollisimman 'pelottava.
        Arvasinkin että se Ja sulle James ois kiinnittäny liikaa sun huomiota mut antaa olla... :D

• Koiperhonen

Mun mielestä se leffa oli kamala!Ykkösosa ei ollu mitään verrattuna tähän.Näyttelijävalinnat olivat kyllä melko omituisia, ei parhaat mahdolliset, mutta lopputulos oli kiitettävä.varsinkin kun se todella pelotti, eli nimitys "kauhuelokuva" piti erittäin hyvin paikkaansa!

• Ihan katottava oli , oli siinä muutama semmonen säikkykohtaus.

• ronjashka

Kauna 2:a katsellessa voi viihdyttää itseään ennakoimalla mistä se kummituksen naama seuraavaksi pökeltää esiin. Ja sitä tapahtuu USEIN. Itse jouduin kavereiden painostuksesta katsomaan sen elokuvateatterissa. Tytöt kirkuivat ympärillä, minä vain laskeskelin kellosta aikaa, Hohhoijakkaa, loppuis jo...

• |^^^Ewlery^^|

juu... ei se kauna2 oo yhtään pelottava.. kannattaa katsoa ensin se kauna1 kun muuten ei tajuu mistään mitäänn.. x)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7370
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3651
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      376
      2046
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      168
      1844
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1499
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe