Siis pitääkö todella paikkansa että tuolla talossa ei ole tapahtunut yhtään mitään koko aikana?
Epätoivoinen tuotantotiimi kaataa lähes kirjaimellisesti viinaa kilpailijoiden kurkkuun harva se ilta, vaihtaa puolet porukkaa ja tyrkyttää väkisin hieromasauvoja sänkyyn (että oli kuvottava jakos) ja mitä nämä nysväkkeet tekevätkään?
Kähmitään kolmen promillen kännissä vähän toista tissiä puseron päältä ja kerran saatiin melkein housut polviin ennenkuin sammuttiin. Meillä oli enemmän äksöniä jo kuudennen luokan kotibileissäkin :D
Mistä tuollaisia luusereita oikein on kaivettu vai sensuroidaanko kameroilta kaikki muu kuin sohvalla ruikuttava 20-something rupusakki?
Eikö todellakaan ole tapahtunut
6
1016
Vastaukset
- kyllä on tapahtunut
kukko panimo on saanut mainosta ja on muutaman kukon juoneetkin.ne edistää kukko panimon myyntiä ja se lisää työllisyyttä seudulla.kukon näkyvyys on nyt ihan muuta mitä ennen bb:tä
- asukkaana
Entisenä asukkaana voin sanoa, että ei Laitilaan tule lisää työpaikkoja juuri yhtään vaikka kaki joisikin läskimahaansa lisää kukkoa. Sen päivän haluaisin nähdä jolloin Laitilassa palkataan Hartwallin verran työntekijöitä kärräämään kaljaa Kakiin samaistuville kaiffareille. Jo pelkästään matkakustannukset ovat isot kun markkina-alue pk-seutu ja kalja on raskasta ja tilaavievää tavaraa jota voitaisiin valmistaa myös Keravalla/Sipoossa/Inkoossa.
- nyt sitten
että mitä siellä sun mielestä pitäis tapahtua, että olis viihdyttävä ohjelma?
- MÄ KERRON
Mun mielestä pitäs olla samanlainen meinimki ku naapurimaan vastaavassa...eikä tällästä jee tehään ruokaa ja palapelejä.
Ei mua ainakaan kiinnosta katella mitään kotielämää.
Enemmän seksiä, ihmissudekiemuroita, selkäänpuukotusta, paskanpuhumista, toimintaa...jne. MÄ KERRON kirjoitti:
Mun mielestä pitäs olla samanlainen meinimki ku naapurimaan vastaavassa...eikä tällästä jee tehään ruokaa ja palapelejä.
Ei mua ainakaan kiinnosta katella mitään kotielämää.
Enemmän seksiä, ihmissudekiemuroita, selkäänpuukotusta, paskanpuhumista, toimintaa...jne.Suomalaiset ei vaan ole sellaisia. Jos suomen BB olisi sellainen, niin olisi kyllä näyteilijöitä pelissä.
- Pitäisikö huutaa???
Osta 24/7, niin sullakin on hupia.
Talossa ORGASMIN saaneita:
-Kaki
-MIra
-Kaarlo
-Jani
-YM: lisää löytyy.
Tämä on FAKTAA ja lisää löytyy, mutta noi on varmoja. Oho meinasi unohtua Hanne, todellakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144