Sunnuntain jälkeen taloon jäävät:
Hanne,Kaki,Olli ja Sari.
Tämä näkyi kristallipallosta...
Nelikko selvillä
öördelzöördel
3
252
Vastaukset
ja näistä putoaa vielä ennen finaalia yksi eli Olli.
- äänestää
Todennäköisintähän se on, että kauimmin olleet jäävät....
- pallosta
näkyi että näin käy:
Jani tippuu.
Olli joutuu äänestykseen ja tippuu.
Kaki ja Hanne tappelevat toisesta sijasta. Todella vaikea nähdä kristallipallosta että miten käy kun Kakin suuri pää peittää koko kuupan ja Ollin rasvainen tukka jo kerran tahrasi kristallin. Myöskään äänistä ei saa mitään selvää kun Hanne kuuluu kikattavan pirullisesti Kakin epäselvän puheen päälle.
Mutta joka tapauksesa Sari voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421