Mikä on Ollin oikea ikä? Ircissä Olli ilmoittaa syntymävuodekseen 1980 ja 1983, BB:lle ilmoittanut olevansa 22-vuotias.
Eikö valehtelusta pitänyt saada rangaistus?
Ollin oikea ikä???
5
976
Vastaukset
- kyllä
vain..
Mutta eihän suosikki Olli rangaistusta saa! - kröhöm!
Olli ei tiedä itsekkään oikeaa ikää... vainoharhainen ukkeli ku on...
ei ole kyllä mikään ihan luotettava paikka, koska sinnehän voi laittaa ihan mitä vain.
- kaiken nielevä
Tietysti sinne voi laittaa mitä tahansa, mutta ihmisestä ei anna todellakaan hyvää kuvaa, jos joka paikassa on wsim. eri syntymäaika.
Voihan BB:llekin kertoa mitä paskaa tahansa. Onhan bull shitin takia sieltä lennetty poiskin!
- sroxxxxxx
eikös ollin pitäisi olla vm. -84, jos 22-vuotias mahtaa olla?? syntynyt 14. huhtikuuta... eli nuo mitä on ilmoitettu vm. 83 ja 80 ei voi ollin ilmoittaman iän mukaan pitää paikkaansa kumpikaan... mikä onkaan sitten totuus???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421