Minkä ikäisenä koliikki yleensä alkaa? Jos vauva on 4 vk, eikä koliikkia voiko ajatella että koliikkivaara on ohi?
milloin?
koliikkia pelkäävä
3
937
Vastaukset
- heissan..
jossain lukee että alkaa 2-4viikon iässä ja jossain 4-6viikon iässä. tiedä noista sitten milloin.. vaihtelee kai.
- tuore äiti
Mun lapseni on vajaat kolme viikkoa vanha, ja tänään hän on ensimmäisen kerran alkanut kitistä, kun masusta tulee ilmaa. Tänään myös unet ovat olleet levottomia ja katkonaisia. Täälläkin pelätään, että tästäkö se riemu nyt repeää... Kaikki kun alkoi niin lupaavasti.
- täällä
meillä 6viikoinen ja itki tänään 5minuuttia putkeen,pitäisikö ottaa kuplatonit kefiluxet ja maltaat käyttöön niin ja lämpötyynyt ja muut vempeet myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667