Kumman vuoro on lähteä?
JANI VAI SARI LÄHTEE ?
27
7403
Vastaukset
Tylsä tyyppi.
- niinpä niin
Jani on väritön tyyppi eikä saa paljon kumpikaan pisteitä, mutta Sari värikäs ja saa ääniä, niin plussaa kuin miinustakin. Sari voi joutua lähtemään värikkyytensä takia valitettavasti.
- +++
eihän sitä sipsinmussutusta jaksa kuunnella.
- lähtee
näin on
- vuoro
...on minun mielestäni lähteä. Jotenkin vaan Jani saa sympatiani, kun Sari-fanit räyhäävät koko ajan. Siispä Sari-fanien kiusaksi: Jani jää! :)
- vuoro
niin keinotekoinen ihminen kun vaan voi olla, tekoväri ja tekopituus hiuksissa, naama kuin possulla ilman meikkiä ...
ei janikaan mikää ihmeellinen ole mutta sari ens ulos - toivottavasti
Ainakin minä toivon, että Sari häädettäisiin ensi pyhänä. Melko mitäänsanomaton eukko, joka hoilaa vain niitä muutamaa sävelmää. Järkeviä ajatuksia ja keskusteluaiheita häneltä ei löydy. Humalassa tuo blondi käyttäytyy kuin pahamaineinen ilotyttö.
SARI-
JANI - lähtee
...........
- etsikkoaika
saa enemmän ääniä kuin jani ja paljon enemmän - ääniä kuin jani - SE RATKAISEE!
- MIRA-FANI
Jani on esiintynyt talossa todella TYYLILLÄ.
Jani kelpaa idoliksi nuorisolle.
Ei ne puheet, vaan ne teot.
JANI NUORISOIDOLI 2006
JANI - aika
lähteä, miesrintaman murtua.
- tyylipuhtaasti
JANI
- sari kotia
sari pesemään meikit pois ja parantelemaan punasta ihoaan
- taloon
miehiä enemmän, siis Jani lähtee
- lähtee
tosi on
- lähtee
Sarppa
- who cares?
talo ei selviä ilman sarin kaksikkoa! suomen kansa ei selviä ilman saria? pitäähän suomen nuorisolla olla esikuvia? ketäs katsellen he sitten runkkaisivat?
- lähtee
99%:n varmuudella
- JANI++++
Janin osakkeet nousussa koko ajan.
Haluan katsoa, mikä Jani on miehiään, siksi JANI - ulos!
ei tarvita talossa
- lähtöaika
on sunnuntaina 19. 11 kello 22.05 eli Sari jatkaa. Janin - äänet ainakin bbplazan mukaan riittää häätöön.
- hyviä
Kahdesta on valittava ja se on; Jani ulos.
- talosta
ulos
- JANI+++
Jani talon paras kilpailija ehdottomasti jatkoon.
- jani +++
Muistatteko, kun fiksu Jani puolusti Miaa saunassa, kun Olli ja Kaki yrittivät kopeloida? Herrasmies, kunnioittaa naista.
- kotiin
kiitos....
- toivon mukaan näin se menis
jani jää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421