Gandalf ja Bilbo osa 1.

dsaaaaaa

Hobitti-puutarhassa tallusteli ylensyönyt Hahmo. Tämä Hahmo oli syönyt hyvin ja näytti kaikin puolin pullakalta. Tämä hahmo kuljeskeli ruokaleponsa päättyessä puutarhassaan.

Yhtäkkiä ratsasti Gandalf valkoisen hevosensa kanssa raskaissa vankkureissaan tietä ylös.

Gandalf kohosi hobitin vinkkelistä kuin toteemi. Gandalf poltti kessua ja suipon hatun takaa kurkisti velhon huolestunut katse. Hänellä oli kädessään harmaa sauva.

”Mutta hyvää iltaa!”
”Hyvää iltaa, Bilbo”, sanoi Gandalf, ”Tulin etsimään Bilbo Reppulia, joka kuulemma on hobitti”
”Haluaisitko Bilbo sänkyseuraa”, sanoi Gandalf
”Tottakai”
”Ajattelin tuoda kaksikymmentä kääpiötä, taloosi”
”Arvasinkin, että tekisit niin. Minulla on tässä porkkanat niitämättä, mutta kaippa sitten voin ottaa vieraat vastaan”
”Ihanaa”
He kävelivät kukkulaa ylöspäin.

”Ihanko totta sälli, ihanko olet se sama Grandalf, joka etsii minua”
”Olen täysin identtinen”
”Aivan niin”, sanoi Bilbo: ”Siinä tapauksessa voit kertoa näistä”, hän jatko "kääpiöistä"

”Kaikin mokomin, sitä ennen minun täytyy käydä baarissa, vähän miesten kesken, vaikka olenkin nainen”, sanoi Gandalf
”No mutta nainen, sehän passaa”
”Olethan – öhöm – taidokas?”, kysyi Bilbo
”Olen taidokas sienestäjä”, sanoi Gandalf
”Sitähän tässä hainkin takaa”, murahti Bilbo, ”Voisit mennä hullujenhuoneelle, kun kerran olet niin tyhmä”
”Aivan”

Kyllä sinä hait, etsin nimittäin sienestysseuraa, ja siksi ajattelinkin pyytää sinua rakas poikaseni

”Luuletko, että vanhus ja nuori ovat toisilleen sopivat”
”Ilman muuta”, tokaisi Gandalf, Etsinkin sopivaa tyttöä joka haluaisi. Nähtävästi olen liian vanha, tai onhan se ihan hyvä – näin sienestäessä – että paikat kostuvat etenkin jalat.
”Niinhän ne kostuvat suolla minullakin”, sanoi Bilbo, ”Usein suot ovat liukkaita, varsinkin, jos niitä käyttää oikein”
”Olethan kokeillut suoliukastetta?”
”Tottakai, ne ovat lempiruokaani”
”Selvä peli”

Viikkoa myöhemmin Gandalf saapui kääpiöineen päivineen.
”Mutta ryhmäsienestys auttaa kummasti”
”Siitä olen täysin samaa mieltä”
”Ryhmäsienestyksessä tulee kuuma.”
”Etenkin, jos tosissaan sieniä haluaa saada.”, sanoi Bilbo; ”Siitä huolimatta ottaisin varman päälle, ja jos sienikorini laukeaa keskelle peltoa, olen tehnyt turhaa työtä jo useita minuutteja”

0

1281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
        Ikävä
        192
        1321
      2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
        Ikävä
        122
        1138
      3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
        Ikävä
        48
        864
      4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
        Ikävä
        70
        860
      5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
        Ikävä
        53
        780
      6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
        Ikävä
        50
        745
      7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
        Ikävä
        53
        702
      8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
        Ikävä
        33