tosta majorican jutusta alempaa, että monellako on kokemuksia kateudesta?
kohdalleni on osunut muutama tyyppi, joille ei enää huvita kertoa mistään kivasta, kun vastaanotto on lähes aina sellainen " kateudesta vihertävänaamainen". Mistään kerskailusta en siis puhu, vaan ihan tavallisesta iloisuudesta jonkun asian onnistuttua hyvin, uuden koiran hankinnasta, uudesta autosta, talosta tms...
Ja vahingonilo sitten taas samaisten heppujen kohdalla loistaa kyllä kuin naantalin aurinko...
Sellaisen ihmisen kanssa on raskasta olla tekemisissä, joka aina vaan huomaa vikoja, yleensä kaikessa muussa paitsi itsessään!
Tuli mieleeni
5
331
Vastaukset
VOI....mulla on, ja paljon...en jaksa enää niistä edes puhua, enkä päätäni vaivaa...olen päässyt niistä jollainlailla yli, olen yrittänyt jättää ne jutut omaan arvoonsa...
Jotkut ihmiset ei vaan pysty hyväksymään ja iloitsemaan muusta kuin omasta hyvinvoinnistaan...
jos jollain toisella on jotain ilonaiheita, tai muuten menee hyvin, niin se on yritettävä konstilla millähyvänsä rusentaa.
Toki se loukkaa vieläkin, mutta nyt pystyn jättämään ne sinne omaan arvoonsa.
PS.
Säälin saa lahjaksi....kateus on ansaittava.helpommalla pääsee, kun ihan kaikkea ei kerro vaikka miten suu syyhyäisi =)!
Välillä ottaa aivoon, kun kuulee omia juttujaan ihan toisaalta ja usein just ikävässä hengessä kerrottuna!
Juoruilu ja sonnan jauhanta on kyllä mukavaa puuhaa(harrastan useinkin sitä), kunhan muistaa, että asioiden eteenpäin papattaminen saattaa olla kovinkin loukkaavaa ja tuskin edes millään lailla kannattavaa! Ihmisiä tässä vaan ollaan, mutta jonkinlaisia käytöstapoja silti koitetaan noudattaa...=)
Hyvä toi: säälin saa ilmaiseksi, mutta kateus on ansaittava, niinhän se menee!
- saanut
kasvattaja on saanut mm. nettikirjoittelussa ettei koirat ole rekisterikirjassa olevan koiran jälkeläisiä,koirat ovat värjätty ja sitten puitiin lasten kummit,kasvattajan erot,uudet suhteet,ystävät,kaikki,mitkä eivät mitenkään kuulu koirankasvatukseen.Ja kirjoittaja oli liiton toimihenkilö.
voisi olla kateellinen? haluaisin minäkin ison talon , mutta mitään elämässsäni en vaihtaisi yhtään mihinkään.
en siis ole kateellinen kenellekkään/millekkään.
mutta on nuita kateellisia ihmisiä olemassa. jokainen on kuitenkin oman onnensa seppä.- issu56
minä tasan tiedän, miten raskas sellainen ihminen oikeasti voikaan olla...
On ihmisiä, jotka eivät yksinkertaisesti vain osaa ymmärtää toisen ilonaiheita ja ottaa ne leventelyinä ja kerskailuina, vaikka miten asioita yrittäisi esiin tuoda. Lisäksi hyvin monasti on vielä niinkin, että just tuo ymmärtämätön kateuden värjäämä ihminen on aina ensimmäisenä pyytämässä apua siltä, jota eniten kadehtii...ja harvemmin (jos koskaan) osaa saamastaan avusta edes kiittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773