En ole aikoihin nauranut näin hervottomasti kuin lukiessani näitä juttuja. Siis ihan oikeesti mä alkaisin raivoraittiiksi, jos mulla olisi viinan kanssa läträämisestä yhtä karmivia kokemuksia.
Hauska palsta!
7
1391
Vastaukset
Siis mitä hauskaa kankkusessa on, kun niin pitää nauraa?
Luonani on aina kankkunen läsnä, vaikka mihin menisin.
Teikäläisellä vaivaa harjoituksen puute, ja ei asiaa voikaan pelkällä mielikuvituksella sisäistää, ellei ole omakohtaisia kokemuksia.
Aloita tästä: Seuraavalla pitkällä lomalla tai pyhinä tempaiset pullon kossua naamaan joka päivä, ja joukkoon kyytipojaksi kaljaa, viiniä ja kaikenlaista sekalaista. Syödä pitää mahdollisimman vähän ja tupakoida mahdollisimman paljon. Näillä eväillä remuat kellonajoista välittämättä alkuun vaikka viikon päivät ja yöt, ja siitä alat selvittelemään itseäsi, niin pikkuhiljaa alat pääsemään jyvälle asiasta.- Suurkuluttaja
...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.
Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille! - kova jätkä?
Suurkuluttaja kirjoitti:
...kun pikkusiskoni joskus seurusteli yhden Kankkusen kanssa. Hauska kaveri kaikin puolin. Enkä nyt puhu tästä rallikuski Kankkusesta, jolla silläkin taitaa olla riipaisevia tarinoita kankkusesta kerrottavanaan.
Viikon rännejä on tullut lomalla vedettyä. Ei tosin mitään sekametelisoppaa ja syödäkin olen muistanut. Se on taivaan tosi, että liiasta tupakoinnista saa kielensä vielä karheammaksi kuin pelkästä ryyppäämisestä.
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!Mitä tykitit?
- Suurkuluttaja
kova jätkä? kirjoitti:
Mitä tykitit?
Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.
Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti. - Kröhöm.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Onko se kovin jätkä, jolla on kovin kankkunen? Minua vain ihmetyttää, että mikä siinä viinan juonnissa on niin mukavaa, että kannattaa nähdä pikku-ukkoja ja saada kramppeja.
Perus-Pera, puhumattakaan Tavis-Tainasta väittää, että jos vetää reilun mäyrän illassa viikonkin ajan, on elämä jo kaltevalla pinnalla. Mutta minähän väitinkin olevani suurkuluttaja enkä alkoholisti.Hyvä piirre sinussa, että et tiennyt rännittämisiä ja tykittämisiä. Niitä ei kannatakaan tietää.
Kuka täyspäinen juoppo alkaisi itseensä suonensisäisesti piikittämään viinaa, kun sitä voi juodakin? - toipuis nopeasti
Suurkuluttaja kirjoitti:
Sunnuntaikankkusta vaan kaikille palstalaisille!Kyllä kun on käytännössä viikon nukkumatta. Alkaa
jo pelkäämään öitä!
- aluks vaikka
2 viikkoo putkee ja kännii asti juot,syöt harvakseltaaa.Sen kokemuksen jälkee tuut pyytämää anteeks varmaa tääl palstalla,että nauroit meijän kokemuksille.Kokeileppa tota 2viikon ränniä....Sul tulis poikaseni itku siinä olotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124