vaisuutta ihan Sm-liigan alusta asti.Olen kärppien kannattaja ja toivoisinkin että Ässät saisi samanlaisen hurmoksen päälle kuin viime kaudella ja varsinkin playoffseissa.
Haluaisin kuulla että mitkä ovat syyt että Ässät ei ole pärjännyt?oliko Pajuoja se syy?veikkaisin ainakin itse että jos Toivola ois valmentanut vielä Ässät olisi jossain muualla missä se nyt on.
Olen ihmetellyt
4
389
Vastaukset
- pelaajamateriaali
paljon huonompi kuin viime kaudella.KalPallakin on hyviä vahvistuksia ja ennenkaikkea hyvät maalivahdit ja Ässillä ne todelliset seulat tänä vuonna.Kyllä Ässät taistelee kauden lopussakin jumbosijoista..ei asiaa 10 parhaan joukkoon.
Oikeastaan syy Ässien vaisuun kauteen on liika vaihtuvuus. Kun monen pelaajan myötä vaihtui valmennus, niin on selvää, että joukkue hakee itseään ja pelityyliään. Tähän kun lisää epäonnistuneen maalivahtipelin, niin tulokset näkyy sarjataulukossa.
Vertailun vuoksi voidaan katsoa Ilvestä ja Lukkoa, joissa myös kävi melkoinen myllerrys kesän aikana ja heikosti nekin ovat kautensa aloittaneet. Ei ole sattumaa, että sarjataulukon kärkipäässä on ne joukkueet, jotka muuttuivat vähiten kesän aikana. Yksi kausi ei riitä joukkueen yhteenhitsautumiseen.- kalle
niin jos viimekauden pelaajille ei makseta parempaa liksaa, niin pelihalut menee varmasti.
tai päästetään menemään, olis ässät ottanu sitten lainaa ja pitänyt pelimiehet kotona.
pajuojan verso olisi pitänyt tsekata materiaali kauden aluksi....sitä varten valmentaja on, kerätä kasaan mahdollisimman yhteensopiva joukkue eikä antaa takon määrätä ja tuoda dallasista kaikki ne ketä muut ei huoli.
tämänkin valmentavaihdon ässät möhli maajoukkuetauolla olis tarvinnu tehdä niin lukolta olis saatu 3 pistettä, ja nyt oltas tosi lähellä viivaa.
kiitos tästä kaudesta, menen kannustamaan luvian ringettee. - Sydän padassa
Ässien johtoryhnmä luuli että päästämällä suurimman osan viime kauden pelaajista menemään ja panostamatta mitään tähän kauteen luuli että menestys huumassa ihmiset käyvät katsomassa vaikka olisi koossa millainen joukkue. Nyt vaan ei mikään lähtenyt toimimaan, eli yhteishenkeä ei ole saatu kasaan, ehkä valmentajakin oli vääränlaisen pelitavan omaksunut, eli ei sopinut Porilaiseen kiekkokulttuuriin. Nyt katsojat ovat saaneet tarpeekseen ja ilta illalta tyhjempi halli sen todistaa. Harmittaa kun on tullut ostettua kausikortti kalliilla hinnalla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164