Mikä paras kamppailulaji?

zacki

Kertokaapas mulle joku missä nopeus ja voima kehittyy... ajattelin siis mikä oisi joku 2-3 kertaa viikossa kiitän vastauksista...

13

2606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potifar II

,,,

• jeanvandamme

on poikaa!kontaktikarate jossa potkut päähän sallittu.itse harrastin kyseistä lajia ja täytyy todeta että kunfupellet sun muut katupojat ei pärjää.

• Vräsling

Voimatreenillä ne kehittyy eikä niinkään ip-lajeilla.Voi kyllä tehdä oman lajin liikeratoja jäljitteleviä liikkeitä lajispefisen voiman vuoksi.

• Fjordissnack

näillä palstoilla. Mene ja tiedä? Täytyis kokeilla!

• JohanLewis

...kendo tai muay thai (edellisestä ei liene hyötyä itsepuolustukseen ellei kuljeta shinaita koko ajan kartsalla mukana)

• maithai

Itse kilpailijana voisin vastata, että thaikussa kunto kehittyy ja jalalla voi alkaa oikeasti satuttamaan ihmisiä kehässä. Suosittelen. Muista lajeista en sano mitään, kun en ole kokeillut.

"Muay thai, taistelua 8 raajalla". (eli kyynärpäillä, nyrkeillä, jaloilla, polvilla)

• Painia
        maithai kirjoitti:

Itse kilpailijana voisin vastata, että thaikussa kunto kehittyy ja jalalla voi alkaa oikeasti satuttamaan ihmisiä kehässä. Suosittelen. Muista lajeista en sano mitään, kun en ole kokeillut.

"Muay thai, taistelua 8 raajalla". (eli kyynärpäillä, nyrkeillä, jaloilla, polvilla)

Oikealla painilla ei millään show painilla. unohtkaa noi karate se muut hinhaidoot missä potkitaan naiset potkii ja huitoo. naiset repii vaatteista niiku judokat forgat forget forgotten.

• se on
        Painia kirjoitti:

Oikealla painilla ei millään show painilla. unohtkaa noi karate se muut hinhaidoot missä potkitaan naiset potkii ja huitoo. naiset repii vaatteista niiku judokat forgat forget forgotten.

miehisen miehen laji. Siinä paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan. Nam...

• saldkhsf
        Painia kirjoitti:

Naiset potkii ja lyö? haha. Sulla taitaa olla vähän vähemmän kokemusta potkimisesta, väännöistä/lukoista tai lyöisestä. Ne on itsepuolustusta toisin kuten joku sun painis. taitaa olla sulla turhan kankeet jalat potkimiseen, ku tolla painilla oot ne surkastuttanu. Oot kateellinen niille jotka osaa potkia, lyödä ja heitellä. Oma kehos ei varmaan riitä muuhun kuin matossa pyörimiseen.

• homo?
        se on kirjoitti:

miehisen miehen laji. Siinä paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan. Nam...

"paljas miehen iho paljasta miehen ihoa vastaan.nam" Toi kuulosti jo vähän homomaiselta!

• tatu 6.kyu

no...jujutsu tai karate...ne on hyviä kummakki ja on harkkoii 2-3 kertaa viikossa

• ööööööööööööööööööööööööö

taekwondo on selvästi se mitä olet hakemassa.siellä oppii mm. nopeutta,voimaa,ketteryyttä,itsepuolustustekniikoita,torjuntoja,kunto nousee kohisten ja paljon lyönti/potku sarjoja sekä ottelua.yleisimmiten 2 - 3 kertaa viikossa.

• on paras

mahdollinen sinun kriteereille. Kaikki reenit ovat tosi rankkoja ja kehittäviä. Taekwondossa oppii myös hyvää itsepuolustusta, joten voit olla varma, että pärjäät kadulla mainiosti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60