HALUAISIN SEKAROTUISEN PENNUN, MIELELLÄÄN SELLAISEN, JOKA KASVAA KESKIKOKOISEKSI,HGISTÄ, SUKUPUOLI NARTTU.
MEILLÄ 9V KISSA-POIKA, JOKA ON KILTTI JA VARMAANKIN SOPEUTUU UUTEEN YSTÄVÄÄN.
HALUTAAN SEKAROTUINEN KOIRANPENTU
3
591
Vastaukset
Oma pentue on suunnitteilla. Peruskoiran näköinen, keskikokoinen ja kerrostaloonkin sopiva aktiivinen pentu (ei sohvamalli) toivottavasti saatavilla helmi-maaliskuussa.
Uskon, että jaksat odottaa siihen asti, jos asiaan olet lopullisesti sitoutunut ja hyvän haluat.
Isä on vielä haussa, joten tarkemmat tiedot tällä palstalla noin kuukauden kuluttua.- kultsi-pystykorva
Itsellä kanssa suunnitelmissa vuonna 2008 noin 75% kultaisennoutajan pennut, Jos jotakin kiinnostaa niin voi ottaa alustavasti yhteyttä sähköpostiin. Muina rotuina koirissa siis on Saksanpaimenkoiraa ja Karjalan Karhukoiraa.
kultsi-pystykorva@suomi24.fi- katsoppa näitä!
Heips,
Oletko ajatellut harkita koiraa vaikkapa virosta? esimerkiksi www.pets.ee ja www.pelastetaankoirat.com auttavat kodittomia koiria läytämään kodin. Itselläni on virosta 8viikkoisena tullut pentu ja aivan mieletön tapaus. Molemmilla sivustoilla tälläkin hetkellä pieniä pentuja!
Myös espanjasta tuodaan www.kulkukoirat.com ja espanjankoirat.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164