olli antaa sarille 2 ääntä ja kakille 1
kaki antaa hannelle 2 ääntä ja sarille 1
sari antaa ollille 2 ja hannelle 1
hanne antaa kakille 2 ääntä ja sarille 1
tai voihan kaki antaa sarille antaman äänen kyl ollillekki huu nous. mut luulen et kaki ja sari on äänestykses.
seuraavat niemämiset
9
716
Vastaukset
Hanne: 2p Kari 1p Sari
Sari: 2p Olli 1p Hanne
Kari 2p Olli 1p Sari
Olli 2p Sari 1 p Hanne
Hanne: 2p
Sari: 4p
Kari: 2p
Olli: 4p
Äänestyksessä Sari ja Olli. Olli tippuu.- ANNA HANNELLE ÄÄNIÄ
eihän sillä sit oo ketää petikaverina
- sä ole
kattonu tän päivän fiilismittaria? eli olli ja sari äänestykseen sen mukaan,kaki oli kaikkien suosikki tänään ni tuskin sitä nimetään,ainakaan kahen pisteen eestä..olli sais häippästä,on bb jääny viime aikoina kattomatta sen takia.
- Sari ja Olli
ja Sarppa lähtee vihdoin!
- Sari ja Olli
on aika varmasti äänestyksessä jos fiilismittariin on yhtään luottamista.
- fiilismittareihin
Sari ja Olli kirjoitti:
on aika varmasti äänestyksessä jos fiilismittariin on yhtään luottamista.
oo kuitenkaan ollu luottamista
- ei mutta
fiilismittareihin kirjoitti:
oo kuitenkaan ollu luottamista
tänäänhän ne nimeämiset on käynnissä. Tosin koska ainakin Olli ajattelee varmaan aika pitkälle eteenpäin, niin varmaan nimeää pahimmat kilpailijat eli Sarin ja Kakin, koska Hanne on sen talutusnuorassa.
- naisien
joutuneen äänestykseen kahden, sillä Olli ja Kaki ei varmaan nimee toisiaan, vaan Hanne ja Sari joutuu äänestykseen vastakkain.
Tosin mä toivon äänestykseen joutuvan Ollin tai Kakin...- on nimetä
kaki, koska hannelle se ei ääntä anna. toivottavasti kaiki aattelee nyt järjellä eikä talliaivoilla et antas ollille 2 ääntä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431