Minulla on äänikortti tietokoneessa en tiedä mikä siinä on pinkki, sininen ja vaaleanvihreä liitin. Vaaleanvihreästä menee stereoihin ääni ja pinkistä menee mikkiin ja sitten on vielä liitin jossa on sininen rinki ympärillä ja siinä on samanlainen kuva kun siinä mikä vihreässäkin voinko laittaa siihen kiinni vielä tietokoneen omat kaiuttimiet? TODELLA isot kiitokset vastaajille! :D
Voiko kytkeä
3
610
Vastaukset
Jos tihruat oikein tarkkaan sitä sinisen vastakkeen luona olevaa symbolia, huomaat, että siinä oleva nuoli osoittaa toiseen suuntaan, sisään, kuin sen mintunvihreän vastakkeen luona oleva symboli. Vakioäänikorteissa sininen on linjatasoinen sisääntulo, vihreä on ulos.
- Nimetön__
ei siis voi kytkeä mitenhän olisi mahdollista kytkeä stereot ja nuo tietokone kaiuttimet???
Nimetön__ kirjoitti:
ei siis voi kytkeä mitenhän olisi mahdollista kytkeä stereot ja nuo tietokone kaiuttimet???
Jos ne tietokonekauttimet ovat omalla vahvistimellaan, voit liittää molemmat vahvistimet Y-jakajalla, eli mokkulalla, joka muuntaa yhden 3,5 mm stereovastakkeen kahdeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635