Vasemmiston energiapolitiikka ?

"Atomivoima"?

Näpertelyä energiapoliitiikalla jos atomivomaa maan energian turvaamiseen ja saantiin ei hoideta,kusessa ollaan ja varmaa on että loputkin teollisuustyöpaikat poistuu Suomesta.
Vesivoman hanke takaisin valtion omistukseen on oikea.
Äänestän sellaista vasuria jolla on selkeä näkemys energiasta ja ei ole ryhmäkurin kannattaja,vaan äänestäjän,vasurin ajatusmaailman henkinen.
Viherpiipertäjillä on ihan oma puolue,ei tarvitse mennä kosiskelemaan kaikea,"aktiivisteja" vasemmiston taa !
Sulle/mulle puoleille dunkkuun!

5

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulle kyllä sopii ydinenergian lisärakentaminen. Myöskään biopolttoaineiden kehitystyötä en pidä huuhaana, vaan levottomassa maailmassa ja öljyn kuitenkin joskus loppuessa on hyvä olla ajoissa liikkeellä. Vesivoiman tuotantoa voidaan muuten tehostaa, mutta altaiden rakentamisen todellisista ympäristövaikutuksista pitäisi (minulla) olla tarkempaa tietoa lopullisen mielipiteen muodostamiseksi. Periaatteessa kyllä siihenkin.

Lopuksi: En ole minkään puolueen eduskuntavaaliehdokas, mutta lausuinpa mielipiteeni.

• kunhan puhuvat

KOMMUNISTILLA EDUSKUNNAN VIRKAPAIKKA MIELESSÄ

Vasemmistoliitto vastustaa maltillista luterialista kirkkoa ja tukee muslimikiihkoilijoita, antaapa vielä lausuntoja massamurhaaja Saddamin puolesta, ettei tätä pitäisi teloittaa (Saddam pääsi Tikritin Baath-osaston johtoryhmään tappamalla paikallisen kommunistijohtajan omin käsin. Vallassa Irakin johto kielsi kommunistipuolueen, samoin Iranin, samoin Saudien, samoin Indonesian ...

Indonesiassa miljoona kommunistia vedettiin lyhtypylväisiin).

Vasemmistoliiton SKDL-tyypit nuolivat neuvostoliiton ydinvoimalaa,

mutta kun ne hankitaan asiallisista maista, vasemmistoliiton pellet vastustavat (oppimattomat vaselilaiset eivät tiedä edes miten ydinvoimala toimii mutta he ovat valaistuneita pelottavia kommunisteja.

siis naurettavia. kommunismia ei kukaan puna-armeijan kukistumisen jälkeen pelkää vaan nauraa niille).

• "lisää ydinvoimaa"

Kaikkea hyvää, ellei peräti kuuta taivaalta, luvattiin jo 5 ydinvoiman myötä - vaan eipä ole kuulunut mitään ja ne luvatut työpaikatkin valuivat virolaiselle/puolalaiselle vuokratyövoimalle :D Suuryhtiöiden (halpa energia = lisää voittoja) propaganda upposi epätoivoiseen ja köyhään Suomen kansaan niin lujaa, että nyt kaavaillaan jo 6 ydinvoimalaa. Mutta oppivatko typerät suomalaiset mitään? Tuskin. Jos siis kaipaat lisää ydinvoimaa, mikset äänestä suoraan Kokkareita?

• Sähköenergiaa tarvitaan.

Varmistamalla sähkönsaanti ,samalla varmistamme työpaikat ja elämisen Suomessa.
        Ydinvoima on nyt vain "paras",muita vaihtoehtoja halveksimatta.
        Kokkareet ei kuulu minun ajatusmaailmaan,kuuluvat järjestelmään,mulle kaikki,muruset keräköön rahvas!

• Partakalle

Ei ole mitään syytä vastustaa kannattavaa ja voittoa tuottavaa energian tuotantoa. ---> Ei ole mitään syytä vastustaa voiton, lisäarvon, tekoa yleensä (vaikkei se myöskään ole mikään arvo sinänsä).

Kysymys on siitä, kaappaako pieni kapitalistipiiri tuon voiton itselleen, vai käytetäänkö voitto kansan (Suomessa ja koko maailmassa) parhaaksi.

Työsarkaa riittää, absoluuttista köyhyyttä, nälkää, lukutaidottomuutta sekä naisten ja lasten orjuuttamista maailmalla piisaa.

Tekemällä voittoa täällä ja pitämällä tuo voitto kansan hallussa voimme turvata paitsi säällisen elämän itsellemme, myös auttaa avuntarvitsijoita muualla.

Ydinvoiman vastustus on älyllistä epärehellisyyttä tai tyhmyyttä. Luulen, että Vasemmistoliitossa on kumpaakin... Mutta äänestän silti Vasemmistoliittoa, muista syistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe