Kun Suutelee,niin koskettelee partneria hellästi ja kun suutelee niin eikö kuulukkin imeä ylä/alahuulta hellästi?eikö se ole kiihottavaa?
Eikö se ole kiihottavampaa kuin kieli toiminta?
Kiihottava Suutelu tekniikka?
2
3880
Vastaukset
- n3171
Voihan sitä hieman kovakouraisemminkin kosketella.
Itse ainakin pidän, kun kunnolla kiinni tarrataan, eikä pelätä, että rikki mentäisiin.
En nyt sanoisi, että suudellessa ihmisit toisen huulta - et ole imuri.
Itse käytän kieltä ja pidän siitä.
Toisen huulta voi hieman purra tai imeä, mutta ei minusta suudelman aikana vaan suudelmien välissä.
Tuo oma herra ainakin tuntunu pitävän ;) - mmm
Olen vähän samaa mieltä kanssasi.On ihanaa,kun ottaa sen ajan ja ihan tahallaan suutelee hitaasti ja vähän "liian" hellästi..maistelee toisen huulia,ylä ja ala,ehkä kuljettaa kieltä huulen yli.vähän voi välillä kokeilla hampailla,ei purren mutta vähän kovempaa vastusta..itse en niinkään välitä kielestä kurkussa.kieltä voi käyttää,mutta maltilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398