¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Minun muru rakkastaa kuin
auringonnousu preeriaa
Minä kuin nälkäinen kojotti
kieli pitkällä
juoksen pitkin punaista hiekkaa
Poltat minut - muru
mutta en sittenkään
etsi varjoa
Elän poltteessa
Elän sinusta -
Preerian aurinko
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
POLTTEESSA
10
325
Vastaukset
- Rellu
olipas erilainen runo taas murulta - kovasti on
syvällisiä nyt nämä tämän aamun muutamat runot,
joita olen vasta ehtinyt tässä lukemaan.
Mutta, tässä runossa on kyllä erikoisia element-
tejä, jois pidin. Ensimmäinen säkeistö on jo
aika jännä kokonaisuus vaan täydentää sitä.
Pidin runon extratyylistä, piristettä - kuten
olen jollekkin aiemminkin sanonut; poikkeaa
massasta.
Kiitz tästä ja - eloa sitten vaan " poltteessa "- *MURUKULTA*
Ei ole poltteesta tietoakaan! Vettä tulee taas taivaan täydeltä! Omiaan vetämään jokaista syviin mietteisiin, niin runoissakin.
Minä en oikein osaa antaa periksi vielä tuolle pimeydelle, vaikka kyllä se koittelee taas..
Ehkä siitä vastaan tappelemisesta syntyy jotain erinlaista sitten, itse en osaa katsoo ja nähdä asiaa.
Kiitos Rellu, kommentistasi ja pirteetä pvää kuiteskii! :)
- lio
jos ei muuten niin tää ikuinen sade kyllä viilentää poltteesi ja sanon vain, hienosti ilmaistu "polte" runoksi, etkö voisi jakaa vähän kanssasi kun on niin kylmä ja...........
Huomenta murukulta ja kiitti runosi poltteesta!- *MURUKULTA*
Kyllä se aurinko alkaa paistaan jossain vaiheessa.
Tilattu on! :) Ja eikös sitä laulussakin lauleta, että; 'no onkos tullut kesä ny talven keskelle..':))) Ja vastaus on, kun katsoo ikkunasta ulos! :/*mur*
Kyllä minä voin, vaikka puolittaa kaiken muun, jos kylmäs on, mutta joitain asioita eiiii....! :))
Kynttilä lämpöä nyt kuitenkin pvääsi, lio! :)
- TöllinLiisa
Murukulta ,sää safarilla,
keitaita ei sielä pahemmin näy.
Palas safarireissuni mieleen runostas.
Ihmettä ,sieläki on elämää?
Hymy tässä herahtaa,kiitos poltteesta.Liisa- *MURUKULTA*
Joka paikassa on elämää! :)
Vaikkei heti uskoisikaan ja
pisara vettä..saa sen kukoistamaan! :)
Kiva kun hymyn sait! :)
Sinä olitkin preerialla.
Voi ja minä taivasalla.
Sateessa itkemässä.
Ihanaa iltapäivää sinne preerialle,,,,hymynkin sait aikaan- *MURUKULTA*
Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))
Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!
Touhukasta iltaa meille molemmille! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Näin se elämä heittelee! Välillä sateseen, välillä aavikolle auringon poltteeseen! Mutta eipäs ole ykstoikkoista meitin elo,ei. Vai mittee? :))
Itketään ja nauretaan, kyyneleet meillä valuu vaan! Mutta periksi ei anneta milloinkaan!
Touhukasta iltaa meille molemmille! :)Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:
Kaktuksen kukka kahtoo miettien
vieläkö murokulta jaksaa tulla
luokse sen.
Kulukija viimeesellä matkallaan
halaki erämuan. - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Mitäs mänit sinne reerijan erämuahan ihtees polttamaan?..Minäpäs laenoon tähän yhtä ommoo runnoo:
Kaktuksen kukka kahtoo miettien
vieläkö murokulta jaksaa tulla
luokse sen.
Kulukija viimeesellä matkallaan
halaki erämuan.Mää mittään polttanna oo! Kato vaik'!:)
Ossaan se minnäi kaa, kuuntelo;
"Kaktuksenkukkaa kerran, katselin kera hienon herran!
Niin , siitä kerron sen verran,
että ei kukka pistänyt minua lain,
vaan hieno herra vain..
Kun nimeäin ei osannut lausua,
piti minun pois painua!" :)
Niih, jotta Z, soo moro iltoo sulle! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286