..sivupersoonaa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
-Ainakin, oi, Iron Mike, dtt, M. Zeppelin, Vesa S, ja hyvä kamu montulta,'Runtaaja', näin aluksi kunnes tulee Henkka Jii..heh heh!
Montako Goldfingerin..
4
933
Vastaukset
- Niin
Lampun vaihto maksaa vähintään 100000 €.
- Niin niin
Lamppumarkkinoilla syttyi sota. Goldi ei tykkää sotia, mutta on pakko ollakseen ykkönen markkinoilla.
Nyt tarkistetut goldi-hinnat: lampun virtuaalivaihto - piskuiset 3000 euroa. Sisältää kierrätysmaksun.
Täältä niitä saa: Suomi 24:n autoverot ja -vakuutuksetpalsta. - Jere
Niin niin kirjoitti:
Lamppumarkkinoilla syttyi sota. Goldi ei tykkää sotia, mutta on pakko ollakseen ykkönen markkinoilla.
Nyt tarkistetut goldi-hinnat: lampun virtuaalivaihto - piskuiset 3000 euroa. Sisältää kierrätysmaksun.
Täältä niitä saa: Suomi 24:n autoverot ja -vakuutuksetpalsta.Nyt niitä saa myös Huuhaa-palstalta.
Lisänä virtuaalikyykytys alle puoleen hintaan, sekä asiattomat haukut kaupan päällisiksi.
Piskuisen halvat hinnat nyt ja pari seuraavaa kuukautta.
5000 eurolla goldi opettaa sanomaan oikeaoppisesti: HOI!!! ja hus hus!!!
Ja koko sanavarastonsa 5010 eurolla.
Myös "nickin vaihto kädenkäänteessä" tarjouksessa ja "runkkaamisen salat" vain 10000€.
- jaa
typerin tsoukki mitä tääl on ikinä ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361