uskooko kukaan että arda on olemassa tuolla jossain :) Minä uskon...
uskotteko ardan olemassa oloon?
5
774
Vastaukset
- ---
aika mainio galleriasivu. :)
Mutta pyhät kirjoitukset olet lukenut kovin huonosti, sillä olet Ardassa jo nyt. "Valitettavasti."
Tapaamme nahkurin orsilla. :) - Iluvatar
Olenhan minäkin tuota ajatellut, ja olen tullut siihen tulokseen, että se on mielissämme ja tulee aina pysymään mielessämme. :) SITÄ EI VOI KUKAAN MUUTTAA! Ja jollain tavallahan siihen uskoo.
Ja ajattelin tässä luoda oman uskonnonkin. olen siis ajatellut Ardismia. Kaikki varmaan älyää mitä tarkoitan. Oma pieni uskonto, joka uskoo Ardan olemassa oloon ja sen kaikkiin eläimiin, rotuihin jne.
Voisihan siinä olla ideaakin. :D- beorn
tuo oli hyvä :)
- Snowbird from fire
Tolkien kirjoitti fiktiivisen kirjan. Hän oli katolilainen. En usko hänen toivoneen kirjaa kirjoittaessaan, että hänen tarinansa pohjalta luotaisiin uusia uskontoja.
Tätä viestiä ei pidä nähdä liian vakavassa valossa, sillä käsitän, että heitit ehdotuksesi hieman vitsinä. Snowbird from fire kirjoitti:
Tolkien kirjoitti fiktiivisen kirjan. Hän oli katolilainen. En usko hänen toivoneen kirjaa kirjoittaessaan, että hänen tarinansa pohjalta luotaisiin uusia uskontoja.
Tätä viestiä ei pidä nähdä liian vakavassa valossa, sillä käsitän, että heitit ehdotuksesi hieman vitsinä.Täällä kirjoitellaan herjalla, mutta ihan oikeastikin on olemassa ihmisiä, joille Sormusten herra on kuin raamattu.
Samalla tavalla jotkut ovat luoneet palvottavan uskonnon Star Wars elokuvien jediuskonnosta ja voimasta. Ja ihan kuin muistaisin lukeneeni joistakin klingon-uskontoon hurahtaneista trekkereistäkin...
Onhan meillä myös Kalevala-uskovaisia...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667