Naapuria auttamassa jatkuu

jussipussi

Haluatko tosiaan lähteä, vai … hän totesi ja samalla hetkellä veti minut uudelleen lähelleen.
Nyt suudelmamme oli niin kiihkeä, että se ei jättänyt mitään arvailujen varaan. Seisoimme edelleen keskellä olkkarin lattiaa. Avasin Piian kylpytakin ja se valahti kevyesti lattialle. Hänen ihanat rintansa sojottivat edessäni ja suutelin kiihkeästi niitä vuoron perään. Piia alkoi vetää verkkareitani ja pikkupöksyjäni pois ja potkaisin ne nurkkaan. Hän tarrautui kiinni kivikovaan elimeeni. Kumartui ja kevyesti suuteli kiiltävää terskaani. Tuntui taivaalliselta tuo kevyt huulten hipaisu.

Siirryimme toisiamme hyväillen sohvalle. Piia istui reunalle ja aloin poistamaan hänen pikkareitaan. Kova kaluni halusi toimintaa, mutta ensin halusin tutustua tuohon siististi rajattuun kolmioon hänen pitkien sääriensä yhtymäkohdassa. Avasin kädelläni tietä kohti tuota ihanaa vakoa. Suutelin hänen reisiensä sisäpintoja samalla lähestyessäni kohti päämäärääni. Nyt kieleni tutki kosteaa vakoa ja löysi tuon herkän nipukan. Piia voihki ja nautti kielen liikkeistä. Hän upotti sormensa niskaani ja ohjaili päätäni painellen kohdistaen voimaa juuri hänelle sopivalla tavalla.

Hänen liikkeensä alkoivat muistuttaa jo rajua naimista ja minunkin teki mieli häntä niin kovasti, että siirryin ylemmäksi ja ohjasin nyt jo pakahtumaisillaan olevan kaluni sykkivän pillun huulille.

Se painui sisään helposti ja aloin liikkumaan hänen sisällään pitkin ja rytmikkäin liikkein. Piia tuntui pitävän patukastani ja voihki ja vastaili liikkeisiin himonsa vallassa.
Pitkään naituamme ja toisistamme nauttien vihdoin laukesimme ja spermalastini tyhjeni sykäyksittäin hänen sisäänsä. Olimme siinä vielä tovin ja suutelimme.

Noustuamme menimme vielä suihkuun ja juttelimme että mikä meille oikein tapahtuikaan. Kuivailimme ja totesin, että taitaa tulla kiire kohta iltavuoroon. Hyvä ja raukea olo vaikutti minuun niin, että meinasin soittaa töihin, että en ole oikein kunnossa. Päätin kuitenkin lähteä kodin kautta työpaikalleni.

Tavattuamme viikonloppuna Antti kiitteli minua pesukoneen korjauksesta. Piian posket punottivat , kun hän vilkaisi minua. Totesin Antille, että ei mitään, pitäähän sitä naapuria auttaa. Antti kertoi, että aikovat vaihtaa koneen uuteen, jos vielä muuta vikaa tulee. Minä totesin vaan, että kyllä sitä aina kannattaa ensin korjailla.

Lopuksi murjasin, että siinä vehkeessä saattaa olla kosteuden tunnistimessa vielä tutkimista. Lupasin joskus tarkistaa, kunhan ehdin. Piia meni ihan tulipunaiseksi. Kääntyi ja meni …..

jussipussi

1

14303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinalainen

HYVVÄÄ teki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe