On kiikarissa muutma kelkka ja kun ei ole kokemusta juurikaan, niin kertokaapa te viisaammat seuraavista kelkoista huonot ja hyvät puolet ? Käyttö tulee olemaan pilkkikelkka/kevyttä puun ajoa.
Ski-Doo Tundra 250 cm3
Ski-Doo elan 250 cm3
Lynx 250 cm3
Lynx 3900
Lynx 520 420 300 cm3
Arctic Cat Panther 450 cm3
Lynx GLX 3500. F.C 500 cm3
Ski-Doo Safari Cheyenne 500 cm3
Apua tarvitaan kelkan valintaan
16
11746
Vastaukset
- Niin ota
Lynx 3900 tai 520.
- Mökkikelkka
Katso Nettimotosta id408924. Hyvä ja ketterä/kevyt peli noihin hommiin. Myydään pois uuden alta.
- pomminvarma
520 sach 300 koneella.just tein kone rempan samaiseen koneeseen ja tuli hyvä 150 € makso osat. no 520 kelkaan passaa heittämällä kakspyttynen rotax kone vaikka mallista 535 (sama runko).no eik kait siinä huonoja puolia olekkaan, halpa pitää ainakin ja luja runko kestää vedellä puita .on sen verran rautaa että jos sen sulattas niin kait siitä pari pienempää kelkkaa sais tehtyä.katsoo vaan että matto on ok , lähtee käyntiin ja menee vaihteet hyvin päälle.
- pop
älä ihmeessä osta sellaista 535:ta. Ajelin viimme keväällä sellaisella hyhmäkelissä ja en oo niin huonosti kulkevaa kelkkaa vielä ajanu. se juuttui jokaiseen umpisen kohtaan ja painaa niin paljon, että sitä ei kyllä hyhmäkelissä jaksa nostella. Mielestäni aivan yliarvostettu kelkka kuten myös 80-luvun 5900 lynxi.Osta mieluummin se 3900.
- pommin varma
pop kirjoitti:
älä ihmeessä osta sellaista 535:ta. Ajelin viimme keväällä sellaisella hyhmäkelissä ja en oo niin huonosti kulkevaa kelkkaa vielä ajanu. se juuttui jokaiseen umpisen kohtaan ja painaa niin paljon, että sitä ei kyllä hyhmäkelissä jaksa nostella. Mielestäni aivan yliarvostettu kelkka kuten myös 80-luvun 5900 lynxi.Osta mieluummin se 3900.
en minäkään suosittele amatööreille 535 ja 5900 kelkat vaatii ajamiseen ammattitaitoa .esim minä en ollut yhtään kertaa kiinni.ja ei pakko mennä jäälle tuppuroimaan sohjoon.mutta puun vetoon paras siinä kun riittää paino ja kestää nykästä ,esm alumiinirukoset kelkat kerran nykäsee kunnolla puukuormaa niin poikki on kelkka.hitsaile sitten jos osaat .ehkä 3900 pitkällä telalla on hyvä mutta rungosta en tiedä mitä ainetta,elä vaan osta pätkää sitten olet kyllä kusessa etkä pääse mihinkään lumella ,se se vasta tuppuroikin sohjoisella jäällä.
no mulla myös yamaha transportter 340 et pitkä alusta, .kevyt ja menee mistä vaan mutta puita sillä ei voi vetää kun on alumiinirunko.
- potkiskelija
on potkukelkka, mullakin on sellaanen.
- Torniolaakso
3900, minulla on ollut 3 kpl erittäin hyvä kelkka
- ................
tundra tai elan ehdottomasti,pikkuruokasia ja pääsee minne haluaa ja jaksaa yksin repiä irti jos sattuu saamaan edes kiinni,eräänlaisia ikiliikkujia:)
- kokemusta on
ei kannate runko hajoaa normi ajossa riippuu kylläki vuosimallista
- joku
mulla olis myynnissä entisöity lynxi 320 -74.... hyvä pilkkijakkara
- lapissa, sodankylässä
sodankylässä
- joku
uzzi kirjoitti:
Ja missäpäin kelkka on ?
no kelkkaa ei ihan vielä myydä koska rakennus on vielä vähän kesken mutta kyllä se 800e/tarjous lähtee
- joopertti
ota 3900 ota turhat painot pois ni kyllä lähtee menee umpisessaki suhteellisen hyvin
- joopertti
elan ei jaksa vetää mitään mutta on todella hieno
- joku
Lynx 3900 on hyvä, kestävä ja varmatoiminen työ ja yleiskäyttöön sopiva kelkka, itsellä kokemusta kahdesta semmosesta.
Ski-doo elan on oikeastaan jo niin vanhaa tekniikkaa, että en suosittele sitä päivittäiseen käyttöön, vaan lasivitriiniin ihaitavaksi/entisöitäväksi, kaverillani on elan
Ski-doo tundra on näppärä pikkukelkka, jonka kanssa pärjää varmastikkin hyvin, koska moottori on luotettava rotax ja kelkka on todella kevyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154