Onneksi uudessa autossa oli etuikkunassa lämmitettävä tuulilasin alaosa niin jää lasinpyyhkimet ehjäksi pakkasaamuina.
Onhan tätä uutuutta pitänyt kauan odottaa.
Avensiksessani tää oli vakiona.
Taitaa olla parasta A ryhmää.
Etulasin alaosan lämmitin
7
652
Vastaukset
- ford
9 vuotta vanhassa Mondeossa lämpiää koko tuulilasi ja peilit. AA
- mutta
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
ei niitä vakiona niissä oo..
- sepe.
johan se aven tuulilasin alaosan lämmityksen nerokkuus on mastakuusmiehiä syöny rotan lailla jo vuodesta 2003.
- TopiTopi
liikkuvia repukoita:)
- siihen saa
edes lämmitettävää tuulilasia? Taitaa olla b-luokan auto.
Omassa autossani on Eberi. Esiteltiin jo W126-korimallin Mersussa 80-luvun alussa.
On se hyvä, että japsi tekee näitä mullistavia keksintöjä ja kehittää koko autoilua. Japsit lehti-ilmoittelussaan kertovat keksineensä 3-, 4- ja 5-venttiilimottorit (keksitty Euroopassa 1890-luvulla eli 110 vuotta sitten) tai turboahtimet (keksitty Euroopassa 1880-luvulla).
Mutta kun tuulipukukansa ei tiedä, niin tojotan mainos menee täysillä läpi ja "vahvistaa" japsien mainetta "edelläkävijöinä".
Master Eq- BiiSt
Ainaski Ford Sierra merkkisissä kärryissä on ollut 88-89 vuodesta alkaen lämmitettävä tuulilasi ja peilt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226