Susan astui deitti-ilmokaapista! Eihän Matti ja Susan tavanneetkaan makaronihyllyllä, vaan netissä! Varmaan Suomi24-treffeillä, veikkaisin.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1276207
"Yksi ystävänikin pyörii koko ajan Ikeassa, kun toivoo, että hänkin löytäisi sieltä elämänsä miehen."
Olisihan se pitänyt arvata. Valhe oli kuitenkin niin hullusta hatusta vedetty että sitä ei osannut epäröidä.
Yksinäisten sydänten kierrätyskeskus/tietopankki näytti jälleen kyntensä. Selaileekohan Matti tänäkin iltana ilmotuksia sillä silmällä..? Naiset, päivittäkäähän ilmotustanne, pääministerin varalta. Ei koskaan tiedä kuka pääsee seuraavana Seiskan kanteen.
Makaronihyllyhuijaus!
13
2834
Vastaukset
- mutta mitä
muuta voisi odottaa kepulta ja vanhaselta? On se netti hieno keksintö.
- Kiiuskainen
Kyllä toi Susan jaksaa... Ei siinä mitään, että netin kautta tapasivat, se on ihan ok. Mutta että toi muija KEHTAA jatkaa tuota lehtien palstoilla pällistelyä?!! Eikö ihan oikeasti tajua, millaisen kuvan itsestään antaa?? En yhtään ihmettele, että Vanhanen lähti vetämään suhteesta.
- silmänsä melkein pudottanut:))
Tää aloittaja Travis on ihan hemmetin söpö!! Ihana kaihokatseinen runopoika. Nam:))
- Nettideittien jälkeen
Tuollaisia Susaneita netti täynnä...ja jatkaa julkisesti valittamista...toiset jatkavat sitä näillä keskustelupalstoilla.
Vanhasesta tuli eräänlainen netin peli-mies, samanlaisia netti pullollaan.
Hymyilyttää tämä show. - Susan kostaa
Vanhanen ei uskaltanut kertoa löytäneensä Susanin netistä. Kertoi valkoisen valheen. Nyt Susan kostaa tuomalla salaisuuden ilmi.
Mies, joka peittää totuuden tällaisessa mitättömässä jutussa saattaa peittää totuuden isommissakin jutuissa. Nyt tuli paha moka ennen vaaleja. Valheesta jää useimmiten kiinni.Eli voisiko siis sanoa että Suomi24-treffit ratkaisivat tulevien vaalien kohtalon ja seuraavan hallituksen kokoonpanon ja Suomen suunnan seuraaviksi 4 vuodeksi..?
Olisiko Vanhanen menettänyt poliittista uskottavuutaan kertomalla että löysi Susanin netistä, pläräämällä ilmotuksia..?
Se että tämä paljastui vasta nyt kertoo siitä että Susanin ilmotus oli kuvaton..?
Itse olisin kyllä saanut totuuden esiin kummastakin. Mitä makaronia ostit? Mitä aioit siitä tehdä? Missä marketissa? Mitä sanoit toiselle ekana? Kuinka kauan vaihdoitte katseita ennen sitä? Kumpiko antoi numeronsa, vai miten etenitte? Missä oli ekat treffit?
Kyllä sen valehtelun olisi varmaan helposti huomannut. "Niin, mehän kohdattiin makaronihyllyjen luona." Vai onko poliitikot niin hyviä esittämään..?
Toimittajien pitäisi ottaa käyttään valheenpaljastuskone! Ehdottomasti sellainen mukaan tuleviin vaaliväittelyihin!!! Kansa ei halua enää niellä mitä tahansa sontaa!- BS74
Travis kirjoitti:
Eli voisiko siis sanoa että Suomi24-treffit ratkaisivat tulevien vaalien kohtalon ja seuraavan hallituksen kokoonpanon ja Suomen suunnan seuraaviksi 4 vuodeksi..?
Olisiko Vanhanen menettänyt poliittista uskottavuutaan kertomalla että löysi Susanin netistä, pläräämällä ilmotuksia..?
Se että tämä paljastui vasta nyt kertoo siitä että Susanin ilmotus oli kuvaton..?
Itse olisin kyllä saanut totuuden esiin kummastakin. Mitä makaronia ostit? Mitä aioit siitä tehdä? Missä marketissa? Mitä sanoit toiselle ekana? Kuinka kauan vaihdoitte katseita ennen sitä? Kumpiko antoi numeronsa, vai miten etenitte? Missä oli ekat treffit?
Kyllä sen valehtelun olisi varmaan helposti huomannut. "Niin, mehän kohdattiin makaronihyllyjen luona." Vai onko poliitikot niin hyviä esittämään..?
Toimittajien pitäisi ottaa käyttään valheenpaljastuskone! Ehdottomasti sellainen mukaan tuleviin vaaliväittelyihin!!! Kansa ei halua enää niellä mitä tahansa sontaa!Mua taas harmittaa se että jos se Susan on hengannu täällä treffi24:sessa, niin sen profiili on menny multa jossain vaiheessa täysin ohi! ;)
- oo laittanu
Travis kirjoitti:
Eli voisiko siis sanoa että Suomi24-treffit ratkaisivat tulevien vaalien kohtalon ja seuraavan hallituksen kokoonpanon ja Suomen suunnan seuraaviksi 4 vuodeksi..?
Toimittajien pitäisi ottaa käyttään valheenpaljastuskone! Ehdottomasti sellainen mukaan tuleviin vaaliväittelyihin!!! Kansa ei halua enää niellä mitä tahansa sontaa!ikää sivullesi se saattaa kiinnostaa naisia ja se oletko vapaa vai varattu. Saatat saada enemmän yhteydenottoja, jos korjaat nämä puuttuvat asiat.
- tekeepi?
oo laittanu kirjoitti:
ikää sivullesi se saattaa kiinnostaa naisia ja se oletko vapaa vai varattu. Saatat saada enemmän yhteydenottoja, jos korjaat nämä puuttuvat asiat.
onko se nyt niin kauheaa jos sitä ikäeroa on /- 5 vuotta, koska näin olen ymmärtänyt?
- ymmärtänyt asian
tekeepi? kirjoitti:
onko se nyt niin kauheaa jos sitä ikäeroa on /- 5 vuotta, koska näin olen ymmärtänyt?
ydintä. Sen voi arvioida sitten se joka sivullaan käy.
- Sukkula*
silmälasiliike jossa tapasivat. Mä sain jostain sen käsityksen että Matti tuli ostamaan silmälaseja ja Susa myi hänelle uudet lasit. Mihinkäs se työ jäi Susalta?
- IKEA
IKEA:ssahan nämä Matin mukaan kohtasivat.
- miss oot???
Mää oon täälläääää....
(näkiköhän se, kun vilkutin?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164