vikat matkavinkit

marakatti:)

Moikka,

ollaan lähdössä ihan parin päivän päästä Nataliin 2 vkoks ja haluttas kuulla vielä vikat vinkit. Onko esim. enemmän sisämaassa mitään kivaa kylää / kaupunkia jossa olis mainiot maisemat tai jotain näkemisen arvoista. Pipaan mennään varmaan pariks yöks, ehkä myös Jaoa Passoaan. Eli suht lähiympäristöä kattellaan. Mites muut lähirantakylät? Mites Pipa - onko siellä mitään halpaa rantamajoitusta? Tai rantabaareja ihan rannalla (vrt. Thaimaa)? Muuta mitä mieleen juolahtaa??? Ollaan siis 3kymppinen pari ja lepoa ja aurinkoa hakemassa, mutta pelkkä Natal (=kuulemma kanariansaaret) ei ihan riitä, haluaa myös rauhallisempaa menoa.

SoperKiitos kaikille teille jotka vaivaudutte vastaamaan!!!!

4

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pim

N0 mä en kyllä puhuisi edes samana päivänä kanariasta ja natalista,,,, me olimme sisämaassa pikkukylässä lahellä pipaa, ei turisteja tosi hieno oli esim. paikallinen tori ja varsinkin liha puoli, kun 30 asteen lämmössä lihat lojui tai roikkui pöydillä sisäelimet ja torakat juoksenteli niillä ja paikalliset vaan osteli sieltä ja kala haisi ihan hirveältä, mutta tosi hyvä matkamuisto, mieheni vitsaili kun kauhistelin sitä, että täältä ne varmaan hakee meidänkin pihvilihat ja sitten syömme innolla illalla. KYllä saatte ajan kulumaan ja nähtävää riittää avoin mielin vaan.

• pim

vähän ennen filarten ostaria on sellainen pasaari paikka nimeä en muista, mutta siellä sisäpihalla oli tanssilava, jossa oli ainakin viimeksi torstaisin paikallisten tanssit live musiikilla, oli muuten mukavaa kateltavaa käykää kattoo.

• swerfg

Muistakaa mennä Beachbuggy ajelulle! Itse olin pari viikkoa Brasiliassa, josta viikon juuri Natalissa ja mieleenpainuvin retki oli juuri tuo beachbuggy-ajelu. Kestää koko päivän (8 tuntia) ja siinä ajassa ehtii nähdä vaikka mitä.

• sinkku

olemme myös lähdössä jo keskiviikkona ja olen kuullut pelkästään positiivista natalista teeä hyvällä fiiliksellä lähdössä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe