vikat matkavinkit

marakatti:)

Moikka,

ollaan lähdössä ihan parin päivän päästä Nataliin 2 vkoks ja haluttas kuulla vielä vikat vinkit. Onko esim. enemmän sisämaassa mitään kivaa kylää / kaupunkia jossa olis mainiot maisemat tai jotain näkemisen arvoista. Pipaan mennään varmaan pariks yöks, ehkä myös Jaoa Passoaan. Eli suht lähiympäristöä kattellaan. Mites muut lähirantakylät? Mites Pipa - onko siellä mitään halpaa rantamajoitusta? Tai rantabaareja ihan rannalla (vrt. Thaimaa)? Muuta mitä mieleen juolahtaa??? Ollaan siis 3kymppinen pari ja lepoa ja aurinkoa hakemassa, mutta pelkkä Natal (=kuulemma kanariansaaret) ei ihan riitä, haluaa myös rauhallisempaa menoa.

SoperKiitos kaikille teille jotka vaivaudutte vastaamaan!!!!

4

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pim

N0 mä en kyllä puhuisi edes samana päivänä kanariasta ja natalista,,,, me olimme sisämaassa pikkukylässä lahellä pipaa, ei turisteja tosi hieno oli esim. paikallinen tori ja varsinkin liha puoli, kun 30 asteen lämmössä lihat lojui tai roikkui pöydillä sisäelimet ja torakat juoksenteli niillä ja paikalliset vaan osteli sieltä ja kala haisi ihan hirveältä, mutta tosi hyvä matkamuisto, mieheni vitsaili kun kauhistelin sitä, että täältä ne varmaan hakee meidänkin pihvilihat ja sitten syömme innolla illalla. KYllä saatte ajan kulumaan ja nähtävää riittää avoin mielin vaan.

• pim

vähän ennen filarten ostaria on sellainen pasaari paikka nimeä en muista, mutta siellä sisäpihalla oli tanssilava, jossa oli ainakin viimeksi torstaisin paikallisten tanssit live musiikilla, oli muuten mukavaa kateltavaa käykää kattoo.

• swerfg

Muistakaa mennä Beachbuggy ajelulle! Itse olin pari viikkoa Brasiliassa, josta viikon juuri Natalissa ja mieleenpainuvin retki oli juuri tuo beachbuggy-ajelu. Kestää koko päivän (8 tuntia) ja siinä ajassa ehtii nähdä vaikka mitä.

• sinkku

olemme myös lähdössä jo keskiviikkona ja olen kuullut pelkästään positiivista natalista teeä hyvällä fiiliksellä lähdössä!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe