Ja selvinpäin, ilman krapulaa.
26.11-06 Sunnuntai
16
970
Vastaukset
- Papio1
Raitis sunnuntai tänään.
- Papio1
pörri.1 kirjoitti:
sinulle muuta kuuluu?Olet ollut niin vaisunoloinen viimeaikoina.
Onko kaikki hyvin?t pörriKiitos kysymästä, ihan OK kuuluu.
Meille Ouluun näkyy kaapeli-digi-talouksiin ilmaiseksi kaksi viikkoa TV1000:n elokuva-, dokkari- ja urheilukanavat, joten silmät soikeina on tullut urakalla leffoja katsottua. Varsinkin kaikki Martin Beck-leffat TV1000 Nordic'ilta.
Posteljooni kiikuttaa nettikaupasta ostamiani kirjoja minkä ehtii ja siinä telkkarin ohessa tulee lueskeltua paljon. Tähänhän ei saa laittaa linkkiä, koska jotkut kokevat sen mainostamiseksi, mutta kuitenkin sen verran, että nyt parast aikaa on meneillään kirja Henry Hillin elämästä jälkeen Mafiaveljet-elokuvan. On siis hänen itsensä kirjoittama ja kertoo elämästään sen jälkeen, kun Henry "vasikoi" kaikki vanhat mafiakaverinsa ja on USA:ssa selaisessa WittnessProtection Programmisa. Englanninkielinen ja hauska kirja. Olet varmaan nähnyt Mafiaveljet-leffan (Robert de Niro, Joe Pesci, Ray Liotta etc.)? Kirja jatkaa siitä mihin elokuva loppui.
Sitten meni tuollainen While Europe Slept -kirja, joka kertoo radikaalin islamilaisuuden puuhasteluista ja läntisen systeemin nakertamisesta Euroopassa. Että näin.
Tulin just fillarilla kaupasta. Ullkona miltei myrsky, mutta lämpöä jopa 8 C, jep jep :)
- aahoohoo
Mitähän sitä söis kun kaikessa on kaikkee - kauravellissäki kauroja. Jotain tässä kyllä pitäs saada kun nälkä on ihan mahoton.
Vois aamupalan jälkeen vetästä pienet veliunet ja sen jälkeen jatkaa lorupussi -hommia.
Lorupussihan on pussi, jonka sisällä on loruja. Sen tekeminen tapahtuu silleen, että otetaan tiivis pussi, otetaan pussin suusta kiinni ja hönkästään sinne loru ja äkkiä pussi kiinni, ettei loru sieltä karkaa. Alkuun voi harjotella pienellä pussilla ja miten voimia ja haluja riittää, niin sitten jatkaa sen tekemistä vaikka jätesäkin kokoiseen asti. (kjäh-kjäh-kjäh)
No, tulihan satuiltuu. Mutta se on totinen tosi, että raitis päivä on tulossa.
Hyvää lepopäivää.- aahoohoo
Voihan räkä. Veliunet Siskon päivänä! Taidampa sammuttaa koneen.
- ma-sa
Raitis sunnuntai ja mä livahdan tästä tuonne pimeyteen.Näkyy olevan 9° lämmintä,ulkona siis...Eipä tässä muuta ehdi "loruilemaan".Hyvää lepopäivää kaikille.
tässä ole paljon tullut lepäiltyä tänään.Pitihän sitä mun tietysti rynnätä ostoksille,
kun nyt kerran kaupat auki ovat:)
Tosin ei tullut oikeestaan mitään ostettua.Senkus ihailin kaikkia jouluhömpsötyksiä.
Hyvää alkavaa viikkoa sinulle!t pörri- ma-sa
pörri.1 kirjoitti:
tässä ole paljon tullut lepäiltyä tänään.Pitihän sitä mun tietysti rynnätä ostoksille,
kun nyt kerran kaupat auki ovat:)
Tosin ei tullut oikeestaan mitään ostettua.Senkus ihailin kaikkia jouluhömpsötyksiä.
Hyvää alkavaa viikkoa sinulle!t pörrijust,jouluhömpötykset vielä muiden jo olemassa olevien lisäksi.Mutta raittiina on kiva hömpöttää.Näkee kaiken ikäänkuin selvemmin.......
- Suotuulia
Elämä on ihanaa kankkusen jälkeen. Ei enää kankkusia, ainakin tänään olen raitis.
- ambivalenttineN
Kiva kuulla, että olosi on parempi ja olet raittiina tänään. Retkahdukset kuuluu elämään ja alkoholisimiin, mutta mitä pikemmin niistä pääsee yli, sitä paremmin niitä pystyy välttään.
- jusu
Sekin tekee raittiiksi kun tuolla olohuoneessa huutelee 4kk ikäinen tyttö.Nykyään otan kerran kolmessa kuussa.Yhtään ei ole ikävä niitä aikoja kun krapula kesti kolme päivää ja pelkäsi kuolevan unissaan jne.
- Cettuz!
selvinpäin.
selvänä ja raittiina, ilman viinoja. Helvetti kun tuntuu hyvältä!
- mussukka1
En ole paljon historiaasi lukenut, mutta jos raittius tuntuu hyvältä, niin älä hylkää sitä muutaman minuutin haluun.
Yö voi olla pitkän putken jälkeen vaikea, pistä radio auki ja kuuntele höpötyksiä. Itse kärsin melko pitkään unettomuudesta, mutta muutaman tunnin torkahduksista huolimatta olin ihan työkykyinen ja pirteä.
Minulla ajatus meni kai jotenkin siten, että "uhraan" elämästäni pari kuukautta raittiudelle (on aika pieni aika koko elämästä) ja sitten panen rehellisesti puntariin asiat.
Täytyy sanoa, että ei sinne juovuksissa olemisen kuppiin paljon kertynyt. Vieroitusoireet, hetkelliset himot, sosiaalinen elämä toki vaati hieman erilaista ajattelua, mutta kyllä kannatti.
Olisi ihan kiva jos ilmoittaisit huomenna, että sinnittelen täällä, vaikeeta on.
- ambivalenttineN
No niin, nyt olen taas kotiununut. Viikonloppu meni raittiina, kuntoilessa ja tietty syödessä. :) Oli aivan ihana pieni kuntoiluloma, mut nyt on ihan kauhee "matkamasennus". Nää matkamasennukset on vaivannut mua pienestä pitäen, joten ei tää mikään uusi ilmiö ole. Hyvä puoli tämänkertaisessa matkamasennuksessa on se, että saan itkee itsekseni kaikessa rauhassa ilman, että kukaan tulee ihmettelemään käytöstäni. Oon nyt kotiutumisen jälkeen vaan itkenyt ja siinä samassa lukenut kirjaa, syönyt suklaata ja sit nukkunut. Kotiutumisesta on aikaa muutama tunti ja olo alkaa olla vähän parempi, koska jaksoin jopa avata netin, mut mitään muuta en kyllä jaksa tehä, paitsi tietty jatkaa itkemistä tässä samalla.
Matkamasennuksen lisäks mulla on morkkis siitä, että olin äidille viikonlopun aikana liian tyly ja ilkee. Tiiän, että hän tarkoittaa hyvää, tekee parhaansa, mut silti mulla menee hermot välillä. Äiti on kyllä tottunut tylyyn käyttäytymiseeni, mut musta ittestäni tuntuu niin pahalta kun olen hänelle liian ilkee. Koska tehtyä ei saa tekemättömäksi niin otan tästä opikseni ja pyrin tästä lähtien oleen äitiä kohtaan ystävällinen, vaikka miten ärsyttäisi. Hyvää hän vaan takoittaa, mut ei sitä vaan aina osaa ajatella niin.
Masennuksesta ja itkemisestä huolimatta aion olla loppuillan raittiina. Eikä ees tee mieli juoda. Nyt mulla on sellanen "ihan sama"- fiilis kaiken suhteen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965