"Erehdyttävästi muistuttaa Ollia ja about me -kohdassa eräs ûûber-sana..
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.indiv idual&videoid=1443785344
Mitä mieltä olette?
Henkilö on kirjautunut tosin käyttäjäksi vasta muutama päivä sitten.. Mene ja tiedä. Ehkä joku tekee pilaa. Valokuvat kyllä näyttävät aika tutuilta.."
Löysin aikasemmista keskusteluista. Vähänkö on Ollin näkönen!
"Olli = Heikki 28v???"
10
2604
Vastaukset
- joo !
aivan varmasti muuten on olli !
- Nannanaa
Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...
- samaa
Nannanaa kirjoitti:
Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...
Olen ihmetellyt samaa, kuka ihme toi Heikki sitten on jos ei muka ole Olli????
saahan sitä nettiin kirjoittautua millä nimellä haluaa.oli kyllä kuvat ihan ollin näköisiä, mutta video pätkän ku kattoo nii on jo varma.
- Pelleolli
En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.
- Tähän.
Pelleolli kirjoitti:
En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.
Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.
- dumpoliini
Tähän. kirjoitti:
Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.
Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?
- aikaisemminkin
dumpoliini kirjoitti:
Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?
olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .
- gölimaar
aikaisemminkin kirjoitti:
olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .
Onkohan kyseessä sama Olli, joka löytyy mm. Niinistön tukijalistoilta? Saisiko Kokoomus Ollista uuden kasvon seuraaviin eduskuntavaaleihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154