"Olli = Heikki 28v???"

ohhoho

"Erehdyttävästi muistuttaa Ollia ja about me -kohdassa eräs ûûber-sana..

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.indiv idual&videoid=1443785344

Mitä mieltä olette?

Henkilö on kirjautunut tosin käyttäjäksi vasta muutama päivä sitten.. Mene ja tiedä. Ehkä joku tekee pilaa. Valokuvat kyllä näyttävät aika tutuilta.."

Löysin aikasemmista keskusteluista. Vähänkö on Ollin näkönen!

10

2611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • joo !

aivan varmasti muuten on olli !

• Nannanaa

Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...

• samaa
        Nannanaa kirjoitti:

Siis aivan samannököinen kun Olli ja siellä oli mainittu jotain näitä über-juttuja.. Heman mieityttää että mikähän homma toi on. Käykää ihmiset kattomassa...

Olen ihmetellyt samaa, kuka ihme toi Heikki sitten on jos ei muka ole Olli????

• saahan sitä nettiin kirjoittautua millä nimellä haluaa.oli kyllä kuvat ihan ollin näköisiä, mutta video pätkän ku kattoo nii on jo varma.

• Pelleolli

En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.

• Tähän.
        Pelleolli kirjoitti:

En tiedä onko sama kyseessä, mutta haisevalta kynäniskalta näyttää.

Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.

• dumpoliini
        Tähän. kirjoitti:

Ollin koko nimi on Olli-Heikki Paloheimo, löytyi Eniron henkilöhaulla Heyday:n (eli Ollin työpaikan puhelinnumeron kautta). Eli kyllä se taitaa olla BB:n Olli tuossa videossa.

Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?

• aikaisemminkin
        dumpoliini kirjoitti:

Harrastaa näyttelemistä, on opiskelijana TEAKissa, on 28v. Ei oikein kuulosta siltä Ollilta, joka on tvssä joka ilta.. Ketähän tässä oikein huijataan? Onko Olli feikki?

olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .

• gölimaar
        aikaisemminkin kirjoitti:

olen nähnyt 4-5 erilaista pätkää.en vaan muista mistä ne löysin.oli joku kilpailu ja muuta sekoilua.länsirannikon pojat niitä todennäköisesti laittavat.saas nähdä äänestävätkö ollia rahastahan siellä ei ole pula.enkä usko ollin olevan rahan takia vaan se maine julkisuus ja kuinka hyvä hän on .

Onkohan kyseessä sama Olli, joka löytyy mm. Niinistön tukijalistoilta? Saisiko Kokoomus Ollista uuden kasvon seuraaviin eduskuntavaaleihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2544
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2207
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2118
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1946
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1682
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1516
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      25
      1274
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1155
    Aihe