Mestari on poissa ja ikävä ja suru täyttää sydämen! Täällä muutamat nuijat, kuten manne, väittävät ettei mies saanut mitään aikaan... Tehkääpä itse lähes 30 pitkäsoittoa, lukuisia kirjoja, käännöstekstejä etc ja aukokaa sitten päätänne apinat!!
Juhani Juice Leskinen
Juice in memoriam
4
356
Vastaukset
- Cornucopia
samaa mieltä! Mestari on poissa.
Juice oli lyriikan mestari. Hänellä oli aina sana hallussa. Mestarillisia sanoituksia oli ainakin: Klovni heittää veivin, Syksyn sävel, Ilomantsi, kaksois elämää, Norjalainen villapaita ja Myrkytyksen oireet. Toki paljon muitakin, mutta minusta nuo olivat parhaita. Niissä laskettiin pilaa ovelasti vakavoista asioista.
- tarkoitit kai
Vakavista asioista?
- kollaa
tarkoitit kai kirjoitti:
Vakavista asioista?
meinaat???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706