Tipaton tiistai pyörähti käyntiin.
28.11.2006 Tiistai
11
591
Vastaukset
- Karjalan Sissi
Toivottavasti tämä tiistai myös pysyy tipattomana. Liian paljon olen luvannut ja liikaa lupauksia pettänyt. Enää ei ole lupauksia jäljellä, mutta yritys on.
- Papio1
Raitis tiistai tänään.
Raitis tiistai ja ei muutakuin lapiohommiin...Huomenta kaikille!
Pikkujoulut olis tiedossa viikonloppuna! Aattelin jäädä vallan pois. Vai pitäiskö vaan mennä hakemaan uskoa raittiudelle.Kokemuksia!?
- ma-sa
vaikka ei nyt varsinaisesti pikkujoulusta.Niitä ku ei täällä pahemmin vietetä.Joka vuosi kuitenkin vastaavat känni-kekkerit.Mulla haki sisua melkein kaksi vuotta ennenkuin kokeilin.On nimittäin heikoimpia hetkiä sortumiselle nämä, usein työnantajan järjestämät sosiaaliset tapaamiset.Aluksi oli vähän vaikeaa ja orpo olo olla erilainen.Mutta olo parani mitä enemmän toiset humaltui.Olin voittanut itseni.Oli muuten mahtava,yes,yes,yes tunne seuraavana päivänä.
Tänä vuonna jätin taas keikan väliin ku ei ollut minkäänlaisia haluja mennä. - Cettuz!
ma-sa kirjoitti:
vaikka ei nyt varsinaisesti pikkujoulusta.Niitä ku ei täällä pahemmin vietetä.Joka vuosi kuitenkin vastaavat känni-kekkerit.Mulla haki sisua melkein kaksi vuotta ennenkuin kokeilin.On nimittäin heikoimpia hetkiä sortumiselle nämä, usein työnantajan järjestämät sosiaaliset tapaamiset.Aluksi oli vähän vaikeaa ja orpo olo olla erilainen.Mutta olo parani mitä enemmän toiset humaltui.Olin voittanut itseni.Oli muuten mahtava,yes,yes,yes tunne seuraavana päivänä.
Tänä vuonna jätin taas keikan väliin ku ei ollut minkäänlaisia haluja mennä.Edelleen raittiina. Vaikka "kuittaukset" häipyy? Yöllä laitoin kuitin tähän, mihin lie livahtanut, No ei muuta kuin uudestaan: RAITTIINA.
- ambivalenttineN
Jos susta tuntuu, että kykenet oleen pikkujoulissa raittiina, niin mene ihmeessä. Jos vähänkin epäilet, niin parempi olla menemättä. Noi pikkujoulut on tosi vaikeita, koska kaikki on kuitenkin yllyttämässä juomaan ja raittiina olo voi tosiaan tuntua vähän ulkopuoliselta. Sinuna viettäisin ihan omat pikkujoulut ilman alkoholia perheesi kanssa. Se on taatusti paljon mukavampaa ja helpompaa. :)
- ambivalenttineN
Raitis tiistai. Nyt meni kyllä niin hermot mun naapureihin. Kunhan ensin saan tän itkukohtauksen loppumaan niin pitänee kait sit mennä vähän jutteleen ja kysyyn että mitä niiden päässä oikein liikkuu. Inhottaa mennä valittaan, mut pakkohan se on. Tällä hetkellä vaan itkettää niiden käytös. Ihan ku ei ois ollu muutenki jo tarpeeks vaikeeta.
- mussukka1
Olin pari tuntia haravoimassa otsalampun kanssa, ei ole edes omia lehtiä. Jostain metsästä tulleet. Pistin saunaan tulet ja meinaan lämmitellä niitä lihaksia, jotka ovat nyt joutuneet käyttöön. Hitto, ja saunajuomaksi otan vattumehua vaikka ajattelin säästää sitä kevätpuolelle.
- Oskari2
Kovin lämmintä jatkuvasti. Viikonloppuna löytyi jopa sieniä.
Yritetään kestää raittiina.- Oskari2
Raitis viikko menossa. Pitää näköjään lyödä oikein kovaa, että kaikki kirjaimet jäävät tauluun.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965