Keskkiviikko on ihan just sopiva päivä olla raittiina.Unirytmejä yritän vaan taas kerran sekoitella.
29.11.2006 Keskiviikko
13
791
Vastaukset
Ja ratkiriemukas raitis keskiviikko!! Mulla on aika paljon suklaata vaatekomerossa jemmassa!!!
- ma-sa
no eihän ne nyt enää ole salassa.Ollaanko kavereita?Syötäs ennen ku toiset herää....
ma-sa kirjoitti:
no eihän ne nyt enää ole salassa.Ollaanko kavereita?Syötäs ennen ku toiset herää....
Ollaan! Ne suklaat on nappuloilta jemmassa ettei mee hampaat pilalle, toisinsanoen ajattelen lasteni hampaitten hyvinvointia kun syön ne yksin salaa näin yöllä, selvinpäin.
- ambivalenttineN
raitis kirjoitti:
Ollaan! Ne suklaat on nappuloilta jemmassa ettei mee hampaat pilalle, toisinsanoen ajattelen lasteni hampaitten hyvinvointia kun syön ne yksin salaa näin yöllä, selvinpäin.
...minullekin? Mäki tarviin suklaata eikä sitä ole yhtään. Onneks on sentään suklaanmakuista nutria mikä maistuu sairaan pahalle, bläää. Mut jos et syöny kaikkia suklaita loppuun niin mä voisin ihan ilomielin myös olla sun kaveri ja tulla avustaan sua suklaansyönnissä :) Tiiäkkö muuten ettei toi piilottelu auta yhtään, lapset löytää ne suklaat kumminkin :)
- Cettuz!
viikkoa ja melkein keskelyötä. mut kuiteskii raittiina nautin elämästäni.
- Papio1
Raitis keskiviikko tänään.
- ambivalenttineN
Raitis keskiviikko tiedossa. Töihin lähden itkien, mut kumminkin menen sinne. Jos porukka kysyy että oonko parantunut niin sanon että en ole. No enkä sano, emmä tiiä mitä mä sanon. Vaikka tekis miten kipeää, niin viinasta pysyn kuitenkin erossa tänään.
Mukavaa ja raitista keskiviikkopäivää kaikille! ...Ja juomatta alkoholia tänäänkin aion olla!!
- Eikö totta.
Senegalhan on Islamin uskoinen maa joten siellä ei paljoa juopotella. Mitenkäs ne tajuntaalaajentavat aineet sielläpäin?
- heinan teko
Eikö totta. kirjoitti:
Senegalhan on Islamin uskoinen maa joten siellä ei paljoa juopotella. Mitenkäs ne tajuntaalaajentavat aineet sielläpäin?
ei aineita, ei mitaan huumava. Me juosta aamu ja ilta. Joskus piani paini nuotion aarella. joskus kiipeilemme puussa. ei tulilienta ei.
Ei ei ja hei hei!
- Pökäle.
Vihdoinkin on mullakin mahis päästä katkolle. http://www.mediuutiset.fi/doc.te?f_id=1073817&s=r
- Katko_hoidokki
"Katkaisulaitos ei voi edellyttää henkilön olevan selvinnyt päihtymyksestään ennen katkaisun aloittamista."
Tuo on hyvä juttu. Itse en ymmärtänyt vuosikymmeniä sitten A-klinikan ohjeistusta 0-toleranssista. Toisin sanoen pyysivät minua tulemaan uudestaan, kun promillet ovat laskeneet nollaan.
Sanoin, että enhän minä katkaisua silloin tarvitse, jos ei promillejakaan ole. Toisin sanoen juominenhan on silloin jo poikki.
Hyvä, että nykyään pääsee aloittamaan katkaisuhoidon silloin, kun sitä tarvitsee.
Itselläni kului nimittäin pari päivää ennen kuin pariviikkoisesta putkesta oli promillet laskeneet vaaditulle tasolle ja silloinhan ei enää varsinaisesta katkaisuhoidosta voida puhua.
Toki tukitoimenpiteet, terapia ja muu lääkintähuolto on hyvä jatkua tuonkin jälkeen. Joskus se vaati(i) laitoshoitoakin.
Nyt toki raittiina olen ollut jo joitakin vuosia, mutta halusin tuon kokemukseni kertoa:)
- mussukka1
Ajattelin viettää loppuillan raittiina, mutta jotain kivaa pitäisi keksiä tähän pimeyteen, pitääköhän tutkia tuota teeveen tarjontaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955