Lauloiko Juice M.A.:n kanssa vai lauloiko M.A. yksin "tehtaan vahtimestarit"???
"Tehtaan vahtimestareilla oli pullo tärpättiä.
He sekoittivat siihen jauhelihan sekä hiekan. Sitten yksi mestareista riensi tehtaan pomon luokse. Kumarsi ja sanoi: tule syömään oikein herkullinen soppa.
Pomo tuli söi ja kuoli ja siitä vasta riemu alkoi sekä kunnon hautajaiset."
Suomen Talvisota 1939-40 LP:ltä, jossa tietenkin Juicekin oli mukana, mutta M.A. taisi tuon "laulaa".
"Tango Iloharjulla" oli tunnelmaltaan mahtava tango. Samoin Mikko Alatalon tulkitsema: "Hän hymyilee kuin lapsi.."
Tehtaan vahtimestarit
Jauhis&Hiekka&Kossu
2
637
Vastaukset
- Mehu Lahtinen
Juice ei ollut SuomenTalvisota 1939-1940 levyllä mukana!
"Tango Iloharjulla" tangosta on myös toinen versio.
Juice Leskinen Coitus int "PerVers, runoilija" levyllä ei onneksi Alatalo itse tulkitse "Hän hymyilee kuin lapsi" biisiä vaan Pena Penninkilampi. - Qzyrwerqz<a
Ei ole Juice Leskinen ollut koskaan mukana Suomen Talvisota 1939-40 levyllä. This is fact.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499