Viiltävä analyysi

Olen aina miettinyt että miltä muista ihmisistä tuntuu kun savolaiset ja varsinkin minä olemme suorastaan helvetillisen ylivoimaisia?

Pakkohan se on varmaan jossain tuntua. Kertokaa mielipiteitänne huuhaahengessä eli siis aivan puutaheinää kilohailitolkulla.

Tiesittekö muuten että olen nero ja ÄO:ni on pitkälti yli 588,6?

19

1050

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erreys käynä

Kyseessä täytyy olla pelkästään kaistan nopeus? Silloin tällöin ja mikrosekunneissa.
      Tiedät varmaankin kaistan?

• Eikös se ole synonyymi hämäläiselle?

• erreys käynä
        SavoRULES kirjoitti:

Eikös se ole synonyymi hämäläiselle?

siltä edellä juoksevalta hämäläiseltä?

• erreys käynä kirjoitti:

siltä edellä juoksevalta hämäläiseltä?

Mutta lähtikin kyllä kuusi päivää aiemmin.

• erreys käynä
        SavoRULES kirjoitti:

Mutta lähtikin kyllä kuusi päivää aiemmin.

Sinähän et lähtöä ehtinyt näkemään?

• erreys käynä kirjoitti:

Sinähän et lähtöä ehtinyt näkemään?

Olin juuri tilaamassa rakkaalleni(solalle) timanttikaulakorua jonka arvo on noin 675.000€

Se on niin tarkaa puuhaa jotta ei siinä ehdi kytätä milloin joku persjalkainen hämyheikki juoksee asfaltilla 0,4km/h

• esko tennari

olet kyllä keskiverto! Heimollahan välähtelee viimeisimmän nuijasodan jälkeen yli 678,81 pojon verran per persjalka. Updeittaa informaatiosi.

• Liisa-muori

kateus kaivertaa sisimmässä kun te ootte niin älykkäitä te savolaiset! Miksei minullekkin ole annettu sellaisia älynlahjoja kuin teille..;(

• Mutta kyllä Liisa-muorinkin on fiksu, ei se muuten osaisi noin fiksusti sanoa ja tietää paljon asioita.

Otahan riemumalja, Liisukka. Päätimme juuri että sinä olet viisas ja upea!

• Liisa-muori
        SavoRULES kirjoitti:

Mutta kyllä Liisa-muorinkin on fiksu, ei se muuten osaisi noin fiksusti sanoa ja tietää paljon asioita.

Otahan riemumalja, Liisukka. Päätimme juuri että sinä olet viisas ja upea!

jopa tuli muorille hyvä mieli..että näin vanhoilla päivillä vielä kehutaan..:)

• S-Y

savolaenen eksynnä huuporukkaan,terveppä terve ;)
      Tuoho asiaan sanoisin,että taetaa oma kehu haesta ;)))

• outzak

kolomaskin savolaenen..:)))

Miä vaan oon tiältä etelä-savon suunnalta, enkä oo ollenkaan niin savolaenen, ku pohjosemmat...

Mut savolaenen oon silti!!:))

• Mutta iha vähäse vuan.

• MuisQuu

hemmetin hyvälle...Erittäin hyvälle...olla sieliltaan,mieleltään SAVOLAINEN....Mut quules...mä olen ainakin yhtä nero...jos en nerompi....sitä vain ei voi numeraalisesti mitata...Juuh...ainoastaan halitolgulla...;o))))

• dorka.........................

on täällä riehumassa, eikä sekoita noita meidän kaupungin sivuja, kun ei niitä srullen juttuja

JAKSA KUKAAN LUKEA!

• MuisQuu
        dorka......................... kirjoitti:

on täällä riehumassa, eikä sekoita noita meidän kaupungin sivuja, kun ei niitä srullen juttuja

JAKSA KUKAAN LUKEA!

toi "dorka" kirjoittaa todella hyviä juttuja:o)))

• sola"
        MuisQuu kirjoitti:

toi "dorka" kirjoittaa todella hyviä juttuja:o)))

..eikä mikään dorka, paitsi, että on se ihana kyllä minuun dorkana...jos se sitten lasketaan lieventäväksi asianhaaraksi... ;)

• sola" kirjoitti:

..eikä mikään dorka, paitsi, että on se ihana kyllä minuun dorkana...jos se sitten lasketaan lieventäväksi asianhaaraksi... ;)

Lasketaan vaan. Olet numero yksi, lassoan sulle saakeli kuun taivaalta.

• sola"
        SavoRULES kirjoitti:

Lasketaan vaan. Olet numero yksi, lassoan sulle saakeli kuun taivaalta.

..mä näytän sulle tähdet ja sitten sen jälkeen voidaan vaikka kokeilla jotain toista jutskaa... ;)

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6415
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      655
      2709
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1155
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      85
      1144
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1098
    7. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      281
      1083
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1080
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      70