Vaimoni lähti tänään pikkujouluun laivalle

V-line

Tiedän taas saavani kunnolla käytettyä huomenissa, kun vaimo saapuu pikkujoulujuhlistaan. Niin kävi viime vuona ja olen varma, että niin käy nytkin.

7

24873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmu

Maltatko runkkamatta oottaa .Olispa minullakin noin lojaali mies.

• Kyllä näitä löytyy

Meidänkin pikkujouluissa on naiset aivan kuumina minun perääni, huhu isokullisuudestani on kiirinyt ympäri talon... Kesäjuhlien jälkeen nussin kahta naimisissa olevaa rouvaa, nyt aion pikkujoulujen jälkeen pistää paremmaksi.
      Tiedä vaikka sinä sitten nuolet minun simeniäni, itse kun et pysty vaimoasi tyydyttämään...

• reilu meininki

nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?

• kehno meininki
        reilu meininki kirjoitti:

nyt et taida ymmärtää koko kuviota, ehkä sitten kun olet aikuinen?

niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?

• vaan edelleen
        kehno meininki kirjoitti:

niin, kuvio ilmeisesti on se että kun itse ei pysty naistaan tyydyttämään niin yritetään saada kiksejä siitä kun toinen mies tekee sen? se se vasta onkin aikuista puuhaa... heh heh

mikset itse vaikka yritä pitää eukkoasi tyydytettynä, sen sijaan että yrität työntää muiden harteille sen homman, ja sitten yrittää selittää itselleen että se tosiaankin kiihottaa meitä molempia? ottaisit itse joskus vastuuta jostain, edes eukostasi?

Aikuinen? Kumpihan meistä semmoinen on?

handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.

• millainen poju olet
        vaan edelleen kirjoitti:

handuus siellä lukkojen takana omassa huoneessa ettei vaan äitee pääse yllättämään.

Aikuisella ei tule ihan heti mieleen kiroittaa noin, eli asia pihvi. Poju, anna palaa vaan, vetele pipuliasi niin kuin sielu sietää...

• Piavaimo

Kerroppa mitä kävi/tapahtui ja ensiksi voisit kertoa vaikka mitä tapahtui viime vuotisissa rouvasi pikkujoulujuhlissa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe